ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

جملات انگیزشی 8

کلیپ انگیزشی 


 "من میدونم" از ایمان دانش راد ( کلیک )







من می دونم اگر از هدفم دست بکشم چه اتفاقی میفته

ولی اینبار میخوام دست نکشم ، ببینم چه اتفاقی میفته ؟

 

من می دونم اگر هدفم رو کنار بذارم ، چه حسی داره ؟

ولی اینبار میخوام کنارش نذارم ببینم چه حسی داره ؟

 

من در حال حاضر از هدف های زیادی دست کشیدم و هیچ چیزی جز حسرت نصیب من نشده

پس اینبار ادامه میدم تا حسرت دوباره نصیبم نشه

 

من تجربه شکست رو تو کارهایی که دوست ندارم داشتم

پس اینبار تو کارهایی که دوست دارم شکست رو تجربه میکنم

 

من برای رسیدن به خواسته ام ، بهانه های زیادی آوردم

ولی اینبار میخوام بهانه نیارم

 

من خوب میدونم اگه دنبال هدفم نرم ، یکی دیگه میره

پس خودم اینبار میرم و خودم بهش میرسم

 

من خوب میدونم کسی به جز خودم به فکر من نیست

پس امیدم رو از همه به جز خالق میبرم و واسه خودم کاری انجام میدم

 

من میدونم برا بدست آوردن چیزهای بهتر باید خودم بهتر بشم پس خودم رو تغییر میدم تا بهترین ها رو بدست بیارم

 

من در حال خاضر چیزی برای باختن ندارم

پس بازی رو تا زمان پیروزی ادامه میدم

 

من میدونم اگه به حرف آدمهای ضعیف گوش بدم ، خودم میشم یکی مثل اونها

پس به حرفشون گوش نمیدم تا نشم یکی مثل اونها

 

 

من میدونم بدون هدف زندگی کردن اسمش زندگی نیست

پس هدف دار زندگی میکنم ، تا نگم این چه زندگیست ، هدف دار زندگی میکنم

 

هدف دار زندگی میکنم ، واسه خواستم تلاش میکنم ، باورم رو بیشتر میکنم و کنارش نمیذارم 

نظرات 1 + ارسال نظر
بهامین پنج‌شنبه 9 آذر 1396 ساعت 13:19

عالی



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد