ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

لوس بازی ممنوع!

سلام

گام بعدی بعد از جملات و ویدیوهای انگیزشی ، اجرای برنامه های موفقیت هست و من بعد از دکتر آزمندیان ، الان با آقای ایمان دانش راد آشنا شدم ( وب سایت ) که کارگاه های اموزشی جالب داره و تو قسمت محتوای رایگان ( کلیک ) قسمت 100 قدم تا شمایی بهتر رو دنبال میکنم ، البته پیشنهاد میکنم عضو تلگرامش بشین و اون ویس ها و مشق شب ها رو از اونجا دنبال و اگه خواستین دانلودش کنید چون خیلی راحت تره دانلوش.


از مشق شب هاش ، 2 تاشو خیلی دوست دارم و با شما به اشتراک میگذارمش ، البته فرمت صدا ها mp3 بود که من برای آپلود در نماشا به mp4  تغییر فرمت دادم و پیشنهاد میکنم حتما نگاش کنید یا عضو کانال تلگرامش بشین و از اونجا دانلودش کنید.


ویدیو اول


 ( خیلی ها دوست دارند من و شما کنار بکشیم ... ) ( کلیک )





ویدیو دوم


 ( کسی برای موفقیت شما ، منت شما رو نمیکشته ... ) ( کلیک )




آدرس شبکه های اجتماعی


تلگرام


ایسنتاگرام


آپارات

نظرات 2 + ارسال نظر
بهامین پنج‌شنبه 9 آذر 1396 ساعت 13:18

مثل همیشه
عالی

ممنونم بهامین بانوی عزیز

:) چهارشنبه 8 آذر 1396 ساعت 18:58

تشکر از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد