ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ذهن خوانی!!!

من شنیده بودم که روح انسان چقدر میتونه قدرتمند باشه مثل نگه داشتن قطار در حال حرکت و تاثیر گذاری روی هر چیزی و یا مثلا من شنیده بودم که یه دختری تو یه شهرستانی بود که بخاطر عبادات سر وقتش این قدرت رو پیدا کرده بود که هر چی اطرافیانش بهش فقط فکر میکنن رو میشنیده و این موردی که ویدیوشو گذاشتم واقعا فوق العادست!


دختری که هر چی تو ذهن مادرش میاد رو میخونه + توضیحات استاد رائفی پور ( کلیک )



سوال : الان برای من این سوال پیش اومده که این ارتباط میتونه 2 طرفه باشه یا هست یعنی دختره چیزی رو به ذهن مادرش بگه و مادرش هم دقیقا همون عدد یا حرف یا هر چیز دیگه رو بگه یا نه ؟

نظرات 2 + ارسال نظر
banooye bahar پنج‌شنبه 16 آذر 1396 ساعت 14:11 http://khaterateman95.blogsky.com

البته که انسان قدرت هر چیزی رو داره ولی من اگه بخوام چنین قدرتی کسب کنم ترجیح میدم بجای ذهن خوانی جوره دیگه ای استفاده کنم از این قدرت

چه جوری مثلا؟ کنجکاو شدم!

بهامین پنج‌شنبه 16 آذر 1396 ساعت 01:06 http://notbookman.blogsky.com/

ذهن خوانی قدرت خوبیه اما درعین حال باید خیلی مقاوم بود
چون شاید متوجه نکته ای بشیم که خوشایند نباشه
شاید خیلی وقتا مرور و ندونستن ذهن افراد بهتر باشه

گاهی قبول دارین ذهن خوانی بسته با شرایط یا نگاه و صورت میشه حدس زد و شاید با اغماض بشه گفت ذهن خوانیه
البته با اطمینان نه

اتفاقا چیزی که گفتی رو بشه ذهن خودمم رسید ، اینش بده البته! خخخ
شاید و البته شاید یه جور موهبت باشه ولی به نظرم باز ظرفیت خودشو میخواد با همه بدی و خوبیهاش

اون که اره ولی نمیشه دقیق مثل ذهن خوانی این موردی که فیلمشو گذاشتم مقایسه اش کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد