ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

من میتونم چون متفاوت و خاصم! بقیه همه سیاهی لشکرند! ( تصاویر انگیزشی )

من رویاهایم رو زندگی خواهم کرد ، هر روز و هر روز و هر روز امضاش میکنم و بهش تعهد دارم و خلق میشه اونجور که من دوست دارم! گاهی بین انتخاب 2 چیز ادم می مونه و اونقدر انتخاب سخته! من خرداد ماهی اصیلی هستم و از برخی چیزا چند تا دارم! اما این مشکلات یه کاری با من کردن که باعث شدن من 3 تا هدف رو بخوام با هم خلق کنم!

تقصیر من نیست ، تقصیر درصد سختی هاست . 


من انجامشون میدم ، برام مهم نیست چی بشه مهم اینه که من میخوام ، در ادامه 4 تا عکس میذارم که وقتی نگاشون میکنم بهم انگیزه میده



پروسه موفقیت






برای موفقیت چگونه فکر میکنید ؟




تلاش کلید موفقیت



رویاهایم را زندگی خواهم کرد!


 


من میخوام تمومش کنم ، تمام تمرکزم رو روی هدفم دارم میذارم

تا تموم نشه تحت هیچ شرایطی وب نمی یام و با خبر خلقش بر میگردم

من باید کسی باشم که هیچ شباهتی به گذشته ام ندارم ، به اندازه کافی از خدا بخاطر کارها و گذشته ناموفقم عذر خواهی کردم

باید به خودم و خدای خوبم نشون بدم که سرمایه گذاری ای که روی من داشتن اشتباه نبوده

انشالله برمیگردم با خبرهای خوب

برای همه شما خواننده های وبم آرزوی موفقیت دارم 

فعلا


یه چالش دوست داشتم بذارم ، اونم این بود که بهم بگین زنگ گوشیتون چیه ؟ با این چالش موافقین ؟ اگه بودین بهم بگین وقتی برگشتم انجامش بدیم!

 

نظرات 12 + ارسال نظر
فاطمه دوشنبه 27 آذر 1396 ساعت 23:26

بازم ممنونم از شما

خواهش میکنم

فاطمه دوشنبه 27 آذر 1396 ساعت 19:25

سلام
واقعا خیلی ممنونم که وقت میذارید
منم همیش شرمنده

دشمنتون شرمنده شما باشه

فاطمه یکشنبه 26 آذر 1396 ساعت 22:58 http://heartwritings.blogsky.com/

خیلی ممنونم ازتون

فاطمه یکشنبه 26 آذر 1396 ساعت 20:18

سلام
پیشنهاداتی داده بودید و قرار بود نتیجه اعلام بشه
ممنونم از شما
http://heartwritings.blogsky.com/1396/09/26/post-109/%D9%85%D9%86-%D9%88-%D8%AE%D8%AF%D8%A7

کامنت دادم

فرانک یکشنبه 26 آذر 1396 ساعت 13:49 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

سلام امیرجان ، ببخشید دیر جواب دادم ، آخه خیلی درگیر کارهای شب یلدا هستم...
پسر من متولد سی خرداد هستش...
واسه اون چالش هم بزار از این شبها فارع بشم ، یخورده فکر کنیم ببینیم چی خوبه

جدا 30 خرداد ؟ عالیه!خدا حفظش کنه زیر سایه پدر مادر
معلومه که سرتون خیلی شلوغه این ایام

شما متولد چندم هستین ؟ همه اش میگین که کادو رو پیش پیش میگیرین اما هیچوقت نگفتین چندم هست تولدتون

گلابتون بانو شنبه 25 آذر 1396 ساعت 02:49 http://golabatoonbanoo.blogsky.com

چه قدر خوبه این همه انگیزه و امید! موفق باشید و به همه اهداف خوبتون برسید ان شاءالله.

خیلی تشکر گلابتون بانوی عزیز

بهامین پنج‌شنبه 23 آذر 1396 ساعت 23:00

بله من ۲۷ خردادم
چه جالب

بهامین پنج‌شنبه 23 آذر 1396 ساعت 17:08

من کلا طالع بینی را برای متولدین هر ماهی علمی نمیدونم
اما بعضی دوستام برعکس اما نمیشه ۱۰۰ درصد با طالع بینی پی به خصلت ادمی برد

هر آدمی بسته به شرایط و فرهنگ که دراون بزرگ‌شده میتونه خصلت های مختلف داشته باشه

من متولد ۲۷ خردادم
اخرین روزهای بهاری

درسته علمی نیست به نظرم
جدا؟

جدا؟ اون دوستم 28 خرداده!

بهامین پنج‌شنبه 23 آذر 1396 ساعت 02:01

چالش هم موضوع جالبیه
اما چطور؟یعنی فقط اسم رینگتون را یا صدای رینگتون باید آپلود کنیم؟؟

اگه یه چیز خاص باشه که من نشنیده باشم اره و اگه معروف باشه و با سرچ تو وب بیاد همون گفتن اسمش کفایت میکنه.

مثلا من زنگ گوشیم گمونم اهنگ اسپانیایی باشه که نام فایلش هست
katavalino خیلی قشنگه

بهامین پنج‌شنبه 23 آذر 1396 ساعت 01:59

سلام
امیدوارم و مطمئنم درمسیر پیشرو موفق خواهید شد
اما یادتون باشه گاهی صبر برای تحقق موفقیت نکته طلایی
ان‌شالله خیلی زود خبر موفقیت وورسیدن به خواسته ها را در وبلاگتون بخونم:)
منم خردادی ام البته اخرای خرداد و البته من به شخصه طالع بینی را باور ندارم:)
و برای باور نداشتنش هم دلیل دارم

من از الان بهتون تبریک میگم بابت موفقیت

اون که بله ، من یکسال پیش برای انجام یه کاری مرتب داشتم دست و پا میزدم که بشه اما دیروز یه اتفاق جالب افتاد و نمی دونم که چی شد یه نقشه مسیر درست کردم یعنی یه جدول کشیدم و در هر ستون نوشتم هدفم چی هست ، در زیر همون ستون که هدفم بود نوشتم تحقق اون نیاز به چه مواردی داره و اینا

عالی بود! اینکه میگن اگه کسی بخواد راهی پیدا میکنه واقعا هست - نمیدونم چرا تا الان به ذهنم نرسیده بود - میگن عقل ادم یه دفعه ای نمی یاد -

جدا خرداد ماهی هستین ؟ من یکی از دوستای وکیلم مثل شما ایشون هم خرداد ماهی هستن و باهاشون درارتباط هستم و حتی یک بار قرار وبلاگی هم گذاشتیم .

راستی چندم خرداد هستین ؟ من یه صفحه تو وبم دارم تاریخ تولد دوستانم رو نوشتم و همیشه چک میکنم تو هر ماه تولد کدوم دوست عزیز هست.

گمونم طالع بینی خانمای خرداد ماهی با اقایونش فرق داره

مرسیسم خبرشو میذارم حتما
البته زیادن ولی خب رو روال که بیفته بقیه هم مثل اولی
بازم تشکر

فرانک چهارشنبه 22 آذر 1396 ساعت 18:41 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

من موافق چالشتم...
هر وقت گذاشتی بگو بهت بگم آهنگ زنگم چیه

چشم - گمونم ماه بعد چالشش رو برگذاز کنم ولی دوست دارم بعد عید یه مسابقه ای چیزی هم بذارم ، نظرت چیه ؟ ایده ای اگه داری بهم بگو

فرانک چهارشنبه 22 آذر 1396 ساعت 18:40 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

من عاشق خرداد ماهی ها هستم آخه پسر منم خرداد ماهیه و خیلی ماهه....

جدا؟ چندم خرداده ؟
من ، عموم ، دختر خاله و عموهام عموما سوم خردادی هستیم و بیشتر فامیل هم خرداد ماهی

خدا حفظش کنه فرانک بانو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد