ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

جملات انگیزشی هیجانی و موقعیتی

موقعی که داشتم کلیپ های انگیزشی نگاه می کنیم ، دقت کردید در همون لحظه تصمیم می گریم که حتما فلان کار رو انجام بدیم ، این لحظه هیجانی هست

اما بعدش و مثلا فردا صبحش ممکنه بگیم ای بابا ولش کن ، حسش نیست ، اون لحظه هیجانی خوبی به شرط اینکه تداوم داشته باشه در زندگی

ادم گاهی باید از خودش بخاطر موقعیت هایی که درش هست عذر خواهی کنه اخه این چیه ؟ این چه وضعشه ؟ مگه نگفتی اوضاع درست میشه ؟ کی ؟ قیامت ؟ چیه فک کردی با مردن تو همه چیز درست میشه و با داغ گذاشتن روی اطرافیانت همه چیز درست میشه ؟ نه خیر


زیباترین تندیس ها ی سنگی به این زیبایی نبودند ، سنگی بودند مثل هزاران سنگ دیگه و بی ارزش ، اونها موقعیت سخت رو دیدند و خواستند که تغییر کنند نه اینکه بشکنن و هزار تیکه بشن و بخوان که همه فراموشش کنن ، حضرت مریم بعد از زایمان حضرت مسیح گفت ای کاش پیش از این مرده بودم و کسی مرا نمی شناخت چون در سخت ترین موقعیت خودش بود ، اما بعدش که مسیح ع که نوزادی چند روزه بود به سخن در امد و در ادامه سخنان خودش گفت که من مامورم که با مادر پاکم مهربانی کنم چقدر خوشحال شد ؟ اون اینده ای متفاوت از گذشته و لحظات سختش داشت.


ما هم همین ، کی گفته مجبوریم ؟ این تقدیر ماست ، اگه سختی شرایط امروزت رو داری و اکه قبولش کنی بعنوان تقدیر غر الکی نزن و همین باش ولی اگه نمی خواهیش بلند شو یه کاری بکن ، والا! 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد