ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ویبنار

راستش دارم به یه موضوعی فکر میکنم - اصن نمیدونم اونایی که باید این پست رو بخونن میخونن یا نه / برداشت من از اون کامنتی که دادم به دوستانم و گفتم که امنیت کمه و دعوتتون کردم به خوندن اون پست کاربر خاص ، خدایی کسی دنبالش رفت ؟ نصف بیشتر اونایی که براشون کامنت گذاشتم اصلا تایید نکردن!


اما اونایی که تایید کردن ، دوستان موافق برگذاری ویبنار هستید ؟ ویبنار یه جور محیط کنفرانس تعاملیه که مثل ارتباط تصویری می مونه ، کسی که مدعو هست صحبت میکنه و حاضرین هم بصورت لایو بحثش رو دنبال میکنن و ارتباط زندست ، من اینطوری خوندم خلاصه - منتها شرطش اینه که 2 طرف سرعت اینترنتشون خوب باشه مثلا 512 خوبه ، بعد اتمام ویبنار هم فیلمشو میدن بیرون و میتونن که داشته باشنش.


کلا" الان میخوام بدونم کلا کسی پایه این برنامه هست ؟ - البته الان در حد صوبته و ببینم اصن کسی میاد یا نه.


+ عامو ما دوست خوب قدیمون تعامل مشترکی بین وبلاگ و تلگرام برقرار کرده و یه نسخه از پستش رو میذاره تو کانال تلگرام ، خیلی عالیه ، من از این کارا بکنم کسی اصن عضو کانال میشه ؟


++ یکی دیگه از دوستان وبی در راستای ارتباطات نزدیکتر بین خود و خواننده هاش یه گروه تو تلگرام زده ، یادش بخیر سالهای 42 ما تو بلاگفا از این کارا میکردیم! ولی خیلی نامردیه ، خیلی ، آخه چرا ؟ دوستان صمیمی الان دیگه کمتر نت هستن و دارن مزدوجیده میشن و با طرف بیشتر وقت میگذرونن و عملا وبشون هم نیمه تعطیله - چرا زمان ما این امکانات نبود ؟ 


+++ دوستان و خواننده های عزیز ، من باز هم تصریح کنم که ادم شوخی هستم و اگه وبی رو بخوام که دنبال کنم کمترین کامنت من در اون وب حداقل یک کامنت در هر پسته ، من 3-4 تا کامنت بدم برندارین بگین چه خبره ها ، اخه سر همین من با یه وب نویس دیگه دعوام شد ، گیس و گیس کشی حتی! کار داشت به جاهای باریک می کشید که من زدم جاده خاکی و دیگه وبش نرفتم. ترجیح میدوم وبلاگهایی که میرم و جزئ دوستان خودم میدونم اندازه انگشتای کف دست باشه ولی 100 تا وب اون مدلی رو کلا سمتشون نرم . میان پست میذارن که من چطوری اینکار رو انجام بدم ، بعد بهشون دقیقا میگی چیکار کنن هر سری یه بهونه میارن و تهش میگن تو چه گیری دادی به این و یه نفر دیگه بیاد بگه من جای این خانم خجالت کشیدم! خب میخواستی نکشی ، عنوان پستشو نگاه کن ببین چی نوشته ! والا

نظرات 4 + ارسال نظر
بهامین پنج‌شنبه 28 دی 1396 ساعت 15:14

سلام
من مجدد ازتون تشکر میکنم و عالی بود
ممنونم واقعا بابت اشتراک این برنامه ها

خواهش حتی!

کاکتوس چهارشنبه 27 دی 1396 ساعت 20:42

برنامه گو میتینگم باحاله
فکر جالبی
استاد چه مطالبی می خواید یاد بدید
فقط صدا باشه بهتره تا تصویر

ویبنار رو میگیی؟ یه محیط لایو تعاملی هست که میشه ارتباط زنده داشت.
احتمالا درباره امنیت کاربران خانگی -

فاطیما چهارشنبه 27 دی 1396 ساعت 20:32 http://gandom1370.blogsky.com/

سلام و عیلکم

بله ادمای مریض زیادن ممنون از تذکرتون
لطف دارین به نوشته های من
قبلانا اسم خودمو میزاشتم وب دیه عوض کردم

سلام و درود بر شما
پس الان من شما رو فاطیما خانم صدا بزنم دیگه ؟

فاطیما سه‌شنبه 26 دی 1396 ساعت 22:53 http://gandom1370.blogsky.com/

سلام نه این چه حرفی پ شما بودین خخخخ همه خندیدن اتفاقا اخه بچه ها دوست ندارن گپ مختلط بشه
نه گپ من نیست من فقط یه دونه گپ دارم همینه

سلام! بله بله من بودم حالا من دنبال لفت میگشتم از کجا لفت بدم اخه من فقط جوین میشم! خخخ

نه مشکلی نیست - میدونم چی میگین
فقط یه پیشنهاد / ببین من یه دوست وبلاگ نویس داشتم مثل شما ، خیلی متن ها و نوشته هاش زیبا و تاثیر گذار بود ، تصمیم میگره که مثل بقیه وب نویس ها بره تو یه وب گروهی و اونجا هم متن هاشو بنویسه.

یکی که خیلی باهاش لج بوده اول بعنوان نویسنده جدید میره تو گروهشون ، بعد یه کارایی میکنه که میشه ادمین و بعدش هر چرت و پرتی که دلش خواست می نوشت بعد عکس عروسی یه بنده خدایی رو با شکل و مسخره بازی گذاشت صفحه اول وب

البته اونا از اون شخص شکایت کردن و پلیس فتا هم پیگیر بود ولی چه فایده که بعدش این اتفاق همه رو از هم دور کرد ، شما هم خیلی مراقب باشید ، چه تو وبتون یا کانالتون و یادتون باشه هر نویسنده ای که میاد الزاما خانم میتونه نباشه و خلاصه مراقب باشید .

من به دوستانم همیشه سئله امنیت رو تذکر میدم به شما هم میگم ، حواستون باشه / البته حواس همه ما چون زندگی ما داره به دنیای دیجیتال گره میخوره.

---------------------------
چه جالب ، نمی دونستم که اسم شما فاطیما هست ، اخه من یه دوست فاطیما نامی دارم که تقریبا از سال 90 خواننده وبش بودم اولش فک کرم ایشون هستن تا ادرس وبتونو دیدم.

ایشالله همیشه تو همه گپ و گفت هاتون حرفا و اتفاقای پر انرژی و مثبت و عالی باشه
صمیمانه براتون ارزوی شادی و شادکامی و موفقیت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد