ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

چالش موفقیت

سلام . عطف به این پست ( 2 بال طلایی ) و از اونجا که همیشه هر کسی در مسیر نیل به اهدافی که برا خودش متصور هست ، به تجربه هایی در مسیر  موفقیت رسیده ، از هر خواننده عزیزی که این پست رو در وبلاگ یا در کانال تلگرام میخونه ، در خواست میکنم که تجربه های خودش رو که باعث میشه زودتر به هدف های خودمون برسیم رو بصورت کامنت یا تماس با ادمین تو تلگرام مطرح کنه .با تشکر از همه دوستان خوبم.


29 دی ماه 1396 



نظرات 3 + ارسال نظر
بهامین یکشنبه 1 بهمن 1396 ساعت 11:42 http://notbookman.blogsky.com

من مواقع کتاب خوندن
مطالبم با خودکارای رنگی میخونم و مهم ها را مشخص میکنم

گاهی هم کاغذ یادداشت رنگی به کتابم اضافه میکنم

و قبل شروع هرمبحث میگم...
"وَ قُل رَبِّ زِدنی عِلما"

من هم مطالب مهم رو با خودکار رنگی مشخص میکنم و تو یه برگه دیگه خلاصه مطالبش رو مینویسم

ایه قران هم جالبه

بهامین یکشنبه 1 بهمن 1396 ساعت 10:22 http://notbookman.blogsky.com

سلام
استرانژی من....
هدفم را مداوم برای خودم مرور میکنم هرر روزه ،گاهس حتی اول صفحه کتابی که فرضا باید مطالعه کنم مینویسم که هدفم چیه واینکه من میرتوانم.

تومسیر رسیدن به موفقیت بعضا ناامیدی،خستگی سراغ من به شخصه میاد این مواقع صحبت با افرادی که دراون موقعیت موفق شدن قبلا و مشاوره ازانها بهم کمک میکنه.


آرزوی موفقیت برای شما

چه جالب ، این ها رو در یک پست لیست خواهم کرد

بهامین شنبه 30 دی 1396 ساعت 12:13

سلام
برای این چالش....
من برای موفقیت هام همیشه گام اولم توکل بخدا بوده وبعد فقط فقط پشتکار و تلاش .
یاده یه اتفاق افتادم برای خودم ترم ۵ کارشناسی بودم که من اعتکاف ثبت نام کرده بودم و دقیقا بعداز اتمام ۳ روز اعتکاف من امتحان داشتم
وقتی نمرات اعلام شد نمره خیلی کمی بود خیلی ناراحت بودم اما با اسم جلاله خدا قسم چند روز بعد استاد نمره من خودش بدون اعتراض من حتی اصلاح کرده بود

میدونم این موفقیت بزرگ و مهمی نبود اما حس کردم فقط باید بگم همین

سلام چه عالی که اون نمره اصلاح شده.
صد البته توکل به خدا خوبه و تلاش لازمه اون هست اما برنامه دقیقتون برای رسیدن به هدفتون چی بوده؟ چه استراتژی ای داشتین ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد