ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

روز های پایانی سال 1396

سلام . در روزهای پایانی سال 96 هستیم و ابن سال هم با تمام خاطراتش ، داره کوله بارش رو میبنده و کم کم بره و جاش رو به سال جدید بده .راستش بر عکس سالهای قبل اصلا تو مود عید نیستم و اون شور و حال رو ندارم . تصمیم ندارم الان و قبل از عید لباسی بگیرم و مامان اینا هم تقریبا همینطور و اون بشور و بساب که بدو سال نو شد تا الان خبری ازش نیست.


عوضش خبر خوب اینه که در آزمون اخر سال ، چیزی که به لطف خدا رو سیاه شد و ابروش رفت همین مشکلات مسخره ی مالی بود که دستش رو شد . تمام سختی ها رو تحمل کردیم و با هر وضعی و اینکه میگن صورتمونو با سیلی سرخ نگه می داشتیم و این داستانا ادم باید تو موقعیتش باشه ، نمی گم غر نزدیم ولی سعی کردیم در کنار غر زدم دست همدیگه رو بگیریم که مشکلی برامون پیش نیاد و الحمدالله و خدا رو هزاران بار شکر همه مشکلات و مسائل حل شدند.


یه سرس قسط ها هستند که پرداختشون میکنم و من هم الحمدلله توفیق شد قسط شهریه ام رو بصورت اصل پول بدم و برا نزولش آف خوردم که بسی جای شکر و سپاسگذاریه.بهر صورت این قسط ها و داستانا و اینا همیشه هست. اما یه خورده از خودم بگم که الان چیکار دارم میکنم!


راستش نشستم یه روز ببینم که واقعا الان چی پیش نیاز همه چیزهای دیگست که دید زبان انگلیسیم افتضاح تر از اون چیزیه که فکرشو میکردم. گفتم خب کدوم منبع خوبه ؟ اوایل نشستم از انگلیش تودی شروع کردم و جزوات ورک بوکش رو پرینت گرفتم موقع خوندنش اصلا نمی فهمیدم صورت سوال اصلا به چه زبانیه ؟ انگلیسی نبود چون صورتش فرانسه بود و جملات و کامل کنید و اینا انگلیسی - یه مدت اونو دنبال کردم بعد گذاشتمش کنار الان دارم دایره لغات رو با کدینگ حامد اسکندری پیش میرم! چیز فوق العاده ای هست و خیلی کمک میکنه تا لغات تو حافظه بمونه.این کتابها هم به نظم خوبه ولی برای دایره لغت فقط حامد اسکندری 



چه خبر از دنیای مجازی


پیشنهاد میکنم کلیپ زیر از پرویز و پونه رو حتما ببینید!




نظرات 1 + ارسال نظر
مسافر شنبه 26 اسفند 1396 ساعت 16:38

خوش به حال خودم که هیچوقت شور و حال عیدو ندارم
موفق باشی

تشکرات بسیار حتی!
ایشالله شور و حال عجیبی شمارو بگیره!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد