ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

چالش نوروز 1397

سلام به همه دوستان وبلاگی رد پای دوست

عزیزان داره اخر سال میشه و من میخوام که یک چالش بذارم و همه شما دوستان قدیمی و جدید بهش دعوتید . بخوام نام ببرم همه دوستانی که لینکشون کردم هستند! حالا میام وبتون هم میگم ولی در کل ، ما جرای این چالش چیه ؟


از شما دوستان میخوام که یک خاطره از عیدتون رو ، یا شب عید ، یا یه چیزی که گره خورده با عید سالهای قبل یا امسال هست رو در قالب چالش نوروز 1397 بنویسین و بذارین تو وبتون ، مسلما از نوروز سالهای گذشته مسلما همه ما خاطراتی رو داریم ، پس نوشتن و یا مرورش ، خالی از لطف نیست! 


بازم دارم میگم من تمام دوستانی که من رو میشناسند به این چالش دعوتند!به چالش کشیده شدید! موفق باشید!

نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه یکشنبه 27 اسفند 1396 ساعت 11:59 http://heartwritings.blogsky.com/

سلام
سال جدید پیشاپیش بر شما هم مبارک
ان شاالله چیزی به ذهنم برسه شرکت خواهم کرد
ممنونم از دعوت شما

سلام فاطمه بانو جان
مرسی ممنونم همچنین بر شما

خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد