ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

قانون کارما و بومرنگ


من تجربیاتی دارم که الان که سرچ کردم به این رسیدم که بهش میگن قانون کارما که عملکردش مثل بومرنگه و اینطوریه که اگه من کسی رو قضاوت کنم ، قبل از اینکه بمیرم خودم در اون موقعیت قرار میگرم . قبلا نمیدونستم اسمش اینه ولی این قانون بدجور گاهی یقه من رو میگیره !




کلیک 



در سوره زلزله (99) ایات 7 و 8 خدا گفته هر کی خوبی یا بدی کنه ، جزاش رو میبینه و شده جاهایی که دستم گرفته شده از جایی که فکرش رو نمی کردم و یا در موقعیت و حچل هایی افتادم که واو به واو اون رو خودم قبلش میگفتم اگه من بودم فلان کار رو میکردم ، بهمان کار رو میکردم و به اون اتفاق که رسیدم عملا کار خاصی نکردم! بعله! خلاصه ادم باید حواسش به این چیزا باشه و دقت عمل بیشتری داشته باشه ، اون کتاب لطفا گوسفند نباشید  دیدگاه های جالبی داره به من میده.



موارد بیشتر برای مطالعه 


1.قانون کارما چیست ( کلیک )

2.قانون کارما در اسلام چه جایگاهی دارد؟ ( کلیک )

3.مراد از کارما چیست؟ آیا کارما بر ما اتفاق می‌افتد؟ ( کلیک )

نظرات 2 + ارسال نظر
مسافر چهارشنبه 10 مرداد 1397 ساعت 18:13

خیلی بده.خیلی. یعنی وقتی در جایگاهی باشی که بهت ظلم شده خوشحال میشی ازش!
ولی وای به روزگاری که از سر جهل ، خودت به کسی ظلم کرده باشی یا دلی شکونده باشی یا قضاوتی کرده باشی.

بهامین شنبه 23 تیر 1397 ساعت 03:07 http://notbookman.blogsky.com/

قانون کارما
به نوعی این را درک کرده بودم که قضاوت کردن ادمها تو را در نقطه مشابه اونها قرار میده اما اسم این قانون نمی دونستم
ممنون بابت این مطالب مفید وخوب

پس شمام مثل من اسمشو نمی دونستی

خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد