ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

پیشنهاد فیلم - فیلم Searching 2018

من خیلی صبر کردم تا کامنتم تو سایت فیلم ، منتشر بشه ولی متاسفانه کامنت ها گزینشی ، تایید شدن و این بر خلاف خود سایت که عالیه ، واقعا بده! چرا گزینشی آخه؟؟؟ از این به بعد فیلم های خوبی که دیدم رو به شما معرفی میکنم تا ببینید ، شاید به اون سایت برای دانلود فیلم لینک بدم ولی نظرم رو توی پست میذارم حداقل کامله و سانسور نمیشه ( قابل توجه مدیر یا کسیکه  نشسته تو سایت film2movie که کامنتا رو گزینشی تایید میکنه!)



درباره و سبک فیلم

بر خلاف تمام فیلم هایی که دیدم ، یعنی هر مدل و سبکی ، این فیلم سبک خاص خودش رو داره که ممکنه همه نپسندنش . بیش از 80 درصد فیلم شما صفحه دسکتاپ کامپیوتری رو میبنید که پدر خانواده دنبال سرنخی از دخترش تو لبتاب و پیام های ایمیل و شبکه های اجتماعی میگرده.



داستان فیلم 


یک خانواده 3 نفره که پدرش ، تو شرکتی کار میکنه که با شبک های اجتماعی ، کار با ایمیل و این ها آشناست و در استفاده از اون مشکلی نداره ( بعضی از والدین متاسفانه دانشی تو این حوزه ندارن ) ، مادر خانواده مبتلا به سرطان هست و فوت میکنه ، دختر خانواده عاشق پیانو زدنه و بعد از فوت مادرش از چیزهاییکه اونو یاد مادرش مینداخت فاصله میگیره مثل همین پیانو ، تنهاست و تنهایی هاشو در شبک های اجتماعی میگذرونه و یک دوست صمیمی هم پیدا میکنه .


پدر دختره هرماه یه هزینه ای رو به دخترش برای کلاس دختره میده اما دختره اون پول رو پس انداز میکنه تا صرف کار دیگه ای بشه ، ماجرا از جایی شروع میشه که دختره میگه من میرم پیش دوستام درس کار کنم و دیر میام ولی برنمیگرده و پدره حالا دنبال این هست که از طریق دوستان دخترش ، ببینه که این کجا رفته و چرا نیمومده خونه که متوجه میشه بین اون و دخترش شکاف بزرگی ایجاد شده و از خیلی چیزها مطلع نیست.


دانلود فیلم


به راحتی میتونی از این سایت دانلودش کنید.


جالبه بدونید


تمام اکانت های استفاده شده در فلیم هنوز موجوده ولی مثلا نوشته شده که این اکانت برای استفاده در فیلم فوق مورد استفاده قرار گرفته!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد