ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

کانال تلگرام نوار صوتی

به شدت دنبال یه سایت یا کانالی بودم که کتاب صوتی داشته باشه و از گوش کردن کتابهاش لذت ببرم ، تا اینکه این کانال تلگرام رو پیدا کردم ، بعضی کتاب هاشو دوست دارم که گوش کنم ، شما هم اگه دوست داشتید جوینش بشید. لیست کتابهاش پین شده.



حالا من از کتاب ثروتمند ترین مرد بابل شروع میکنم ...


آیدی کانال ( اینجا )

https://t.me/ketab_so


بعدا" نوشت:


پس از آشنایی به کانال فوق ، من با کانال تلگرام داستان شب آشنا شدم ، واقعا فوق العاده و کتاب صوتی سووشون ( این پست ) که برای نمونه 3 تا فایل صوتی ازش گذاشتم رو تهیه کردن و کتابهاشون رایگانه .آدرس کانال تلگرام و اینستاگرامشون رو براتون میذارم. امیداورم ازش لذت ببرید :


آدرس کانال تلگرام ( کلیک )

https://t.me/dastaneshab


آدرس اینستاگرام ( کلیک)

http://www.instagram.com/dastaneshab


نظرات 11 + ارسال نظر
صبیره پنج‌شنبه 30 خرداد 1398 ساعت 23:52 http://yebargesabz.blogsky.com

سلام
بله متوجه شوخی شما شدم و ناراحت نشدم اما خودم در لحظه نوشتن کامنت احتمالا لحنم کمی جدی بوده.. ناراحت نشدم

پست بالا رو هم خوندم و شنیدم... شنیدن این بخش از کتاب ترغیبم به شنیدن کامل کتاب کرده...ممنون برای معرفی این کتاب.

Sabireh چهارشنبه 29 خرداد 1398 ساعت 19:16 http://Yebargesabz.blogsky.com

سلام
ممنونم. احتمالا گوش بدمش.. فرصتی برای خوندن خود کتاب در حال حاضر ندارم و این بهترین راه برای وقت بیکاری هست..

پشت بستن کامنت دونی وبم حتما دلیلی بوده ولی الان بازه.
ممنونم از توجهتون و عذر میخوام بابت پاسخگویی دیر...

سلام.من مطمئن هستم دلیلی داشته
منم گاهی اینکارو میکنم

شوخی کردم صبیره بانو جان
این چیزی هم که گفتید یکی از مزایای کتاب صوتیه

مهربانو شنبه 25 خرداد 1398 ساعت 15:10 http://baranbahari52.blogsky.com/

نه حوااسم هست که گفتی امیر جان . چشششم مورد خوبی بود معرفی می کنم

ممنون و مرسی
--------------------
اما یه نکته ی این وسط هست ، شما گفته بودید که
" ... بصورت پراکنه دوستانم برام می فرستادن ... "
خب اگه خوب بود برام فوروارد کنید

معرفی نه ، اونم خوبه ها ولی مثلا یه کتاب صوتی ای هست به نام انیشتین به آریشگرش چی گفت ، خب من برم تا پیداش کنم و اینا ، اگه مثلا یکی میگفت این کتابه اینم لینکش یا ادرسش رو میذاشت خیلی بهتر بود.

منم این رمان هایی که دانلودشون کردم و کامل گوش کردمشون ، میگم کدوماشون خوبه و شاید نقدی هم بهشون نوشتم . فعلا که سوشون دارم گوش میکنم. قبلا هم مزرعه حیوانات و 1948 ، بدک نبودن ، ساختارهای سیاسی جامعه کومونیست رو ترسیم کردن و نصف بیشتر کتاب 1984 سیر داستانی نداشت ولی بقیه اش خوب بود ولی تو مزرعه حیوانات عالی بود هر چند که ممکنه خیلی ها صدای راوی رو نپسندن.

صبیره پنج‌شنبه 23 خرداد 1398 ساعت 21:11 http://yebargesabz.blogsky.com

سلام
ممنونم برای معرفی این برنامه ..

خواهش میکنم برای من زحمتی نبود و اگر میتونستم کمکی باشم خوشحال میشدم.

درسته برخی کتاب های صوتی که بیش از یک یا دو نفر گوینده دارن خیلی توقع آدم رو میبرن بالا...
من خودم برای اولین بار کتاب صوتی راز رو شنیدم... خود کتابش رو مطالعه کرده بودم اما صوتی اون خیلی بهتر بود و بعد اون زیاد از بقیه کتاب های صوتی که فقط یه روخوانی ساده و بی احساس و خشک بود استقبالی نکردم... ولی باز هم برخی کتاب ها رو گوش میدم با اینکه زیاد از این نوع خانش خوشم نمیاد و ترجیح میدم خودم کتاب رو بخونم.
شاید شنیدن کتاب های صوتی این کانال برای شروع دوباره شنیدن کتاب های صوتی بعد از مدتها خوب باشه.
باز هم ممنون.

سلام.
چرا زدین کامنتدونی وبتون رو برداشتید؟ همین کارها رو میکنید ادم تو بلاک اسکای دایرکت یا همون پیام خصوصی میده دیگه

اگه میخوای گوش کنی و شروع کنی از کتاب ثروتمند ترین مرد بابل شروع کن ، من گوش کردم عالی بود ، بقیه شون بدک نبودن اما به پای اولی نمی رسیدن و الانم رمان سووشون خانم دانشور ، گوینده اش خوبه

کاکتوس چهارشنبه 22 خرداد 1398 ساعت 21:10

نه
وقتی ثبت نام کنید
به یه گروه تلگرام دعوت میشید
شنبه کتابو میذارن داخل گروه
اخر هفته استاد یه فیلم میداره و در مورد کتاب توصیح میده و نقشه دهنی و تمرین فرستاده میشه
فایل های تمرین زبانم میدارن

اکی

کاکتوس چهارشنبه 22 خرداد 1398 ساعت 19:10

من خودم قبلا صوتی خیلی سخت بود
ولی الان میبینم وقتم چقدر با کتاب صوتی بهتر استفاده میشه
تو راه و موقه هایی که کاری دارم که بشه کنارش کتابم گوش داد
این طرحم خوبه
کتابای خوبی تا حالا گداشته
اثر مرکب و ۷ عادت مردمان موثر و نه به یک لقمه نان و .....‌

میگم تمام کتاب صوتی هاش فقط تو igtv هست ؟؟؟
---------------------------------------
پس شما هم علاقه مند به کتاب صوتی شدی
من کارایی که خیلی تمرکز نخواد رو با شنیدن تاب صوتی سپری میکنم

مهربانو چهارشنبه 22 خرداد 1398 ساعت 13:34 http://baranbahari52.blogsky.com/

برای مسیر های طولانی که رانندگی میکنیم عااالیه .
من بصورت پراکنه دوستانم برام می فرستادن ولی کانال عاالیه مرسی گفتی

سلام ، دیروز اومدیم شمال ، تو مسیر همین کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل در حال پخش بود و ازش لذت بردیم ، من از اون کانال کتاب های دیگه ای هم دانلود کردم اما از بین ااونها ، هیچکدومش مثل این عالی نبود که البته این کتاب صوتیه بعضیاش برای سایت رادیو مثبت ، بعضیاش برا نابینایان و استودیو های دیگست.

اما در کل ، بخاطر حمایت و همچنین لذت بیش از پیش از کتاب صوتی و غرق شدن تو حال و هوای کتاب آدم باید دموهای مختلف از استودیوهای مختلفش رو بشنوه که بیشتر از کدومش خوشش میاد.

میدونید ، اگه طرفدار این کتاب ها و گوش کردن بهش باشید بعضیا میان تو فایل یه کتاب رو روخوانی میکنن و میرن شاید یه جاهایی غلط هایی هم داشته باشن ها ، اما بعضی استودیو ها بخاطر رقابت و جذب میشتری بیشتر ، میان بیشتر کار میکنن و دیالوگ ها رو زنده تر و با لحن صدا یا 2 نفر خانم و آقا و حرفه ای تر ایجاد میکنن.

مثلا ثروتمند ترین مرد بابل و هری پاتر و زندان آزکابان از بهترین کتاب صوتی هایی بود که شنیدم و از معمولی ها مثلا مزرعه حیوانات که برام کمیت و خود داستان مهم بود نه کیفیتش ، و مثلا یه کتابی مثل زنان ونوسی - مردان مریخی بخاطر زیاد بودن ساعت کتاب ، دنبال یه تولید خوب میگردم که ادم وسط ماجرا خوابش نبره.

حالا شما هم اگه کانال خوبی میشناسی بهم معرفی کنید یا کتاب صوتی خوبی اگه میشناسید.
من الان معرفی کردم ، نگی که نگفتی ، همون کتاب ثروتمندترین مرد بابل

بهامین چهارشنبه 22 خرداد 1398 ساعت 01:48 http://notbookman.blogsky.com

کتاب صوتی تا حالا گوش ندادم
به اندازه خوندن کتاب خوب هست؟؟منظورم خوندن که خودمون کتاب میخونیم و غرق نوشته هاش میشیم

جدا؟
خب هر کدومش میتونه جذابیت های خودش رو داشته باشه که اون یکی ها ندارن.خوندن کتاب مثلا میشه ورقش زد و این قابلیت مثلا تو داستان صوتی که نیست اما بعضی استودیو ها ، دیالوگ های داستانی رو زنده میکنن و با 2 لحن صدای متفاوت اجرا میکنن که اینش فوق العادست.

من پیشنهاد میکنم بعنوان اولین تجربه کتاب صوتی ، کتاب ثروتمندترین مرد بابل رو گوش کنید

نمیگم خیلی زیاد کتاب صوتی گوش دادم ولی سبک کتاب صوتی ها بعضا متفاوته ، بعضی جاها دیالوگ ها و متن ها رو فقط یک نفر میخونه و این کسل کننده است و بعضی جاها ، شاید 2 نفر به جای 2 شخصیت یا یک نفر با 2 لحن صدای متفاوت بجای 2 شخصیت حرف بزنه و در بک گراند داستان مثلا یه موسیقی متناسب با حال و هوای داستان شنیده بشه که این کتاب صوتی رو فوق العاده میکنه.

برترین کتاب صوتی به لحاظ نقل داستان و لحن صدا و غرق در مطالبش
1.ثروتمندترین مرد بابل
2.هری پاتر ( و گمونم زندانی آزکابان بود که نقش هری رو رامبد جوان گویندگی کرد )

حالا ایشالله که بعد گوش کردن اون موردی که معرفی کردم مشتری میشی . مشتری شدنش مثل خوردن زیتون برای اولین باره ، بعضا مثل من اولین بار در عمرشون یه پروده میخورن و من بعدش مشتری هم پرورده و هم مدل های دیگش میشن ، بعضیا هم برای بار اول یه زیتون نلخ میخورن و دیگه تو کل عمرشون زیتون نمی خورن.

شنیدن اولین کتاب صوتی مهمه پس با دقت و وسواس گوش کنید
------------------------------------------------------
اون کتاب ثروتمندترین مرد بابل رو هم میتونید از همون کاناله دنبال کنید و البته یه بخشیش که خودم عاشقش شدم و میخوام سر فرصت یک پارتش کنم و تو وبلاگ بذارم درباره خوش شانسیه که خیلی جالبه.

کاکتوس سه‌شنبه 21 خرداد 1398 ساعت 17:14

https://instagram.com/mohammad_seyeda?igshid=1fq3ghxitov05

اینم لینک اینستا که گفته بودم
نکته های عکسو نگفتیا !!!!
مرسی از خوشامد گویی

اِوا! شما بودید که کامنت گذاشتید؟ حداقل اسم خودتون پای کامنت بود
بهر حال خوش اومدید من به کسی که اولین بارش باشه که به وبلاگم بیاد خوشامد میگم

ممنون بابت لینک ، من استاد رو میشناسم ، مجموعه تندخوانیش رو دوست داشتم و کتاب صوتیش تو igtv هم داستان صوتی ثروتمندترین مرد بابل بود که قبلا شنیده بودمش و از تو همون کانال دانلودش کرده بودم که فوق العاده بود دیگه سراغ اون یکی نرفتم.

ممنون بابت لینک اینستا
آهان نکته های عکسه ، راستش براتون کامنتش رو نوشته بودم اما ارسالش نکردم ، بذا جواب کامنت های ارسالی دوستان رو بدم میام میگم

Sabireh سه‌شنبه 21 خرداد 1398 ساعت 16:58 http://Yebargesabz.blogsky.com

سلام
ممنونم برای دعا و ارزوی خوبتون در پاسخ کامنتم که در پست نامه ای به همسرم نوشتید..
این کانال هم عالیه که نوشتید..
ممنون برای معرفیش..
من از اپلیکیشن کتابراه و فیدیبو استفاده میکنم و از اونجا کتاب میخرم.. فایل صوتی کتبهام هست ولی یه بدی دارن این اپلیکیشن ها، اونم اینه که اگر کتابی رو بخرم فایلش دست خودم نیست نه فایل صوتی اون و نه فایلپی دی اف کتاب... و کتابها الکترونیکی هستن و فقط با خود همون اپ قابل استفاده ن و حتما باید نت داشته باشی که بتونی بخونیشون حالت افلاین ندارن البته کتابراه حالت افلاین داره ولی زیاد کیفیتی نداره...
ممنونم که به من اعتماد کردید و مشکل دوستتون لبخند ماه رو به من گفتید..
ببخشید من رو برای اینکه دیر پاسخ کامنت شما رو دادم.

سلام - خواهش میکنم.

در مورد این کانال صوتیه ، راستش درسته که خوبه ، اما کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل ، توقع من از کتاب صوتی رو برد بالا ، شاید اولین تجربه ام از کتاب صوتی ، یا شاید داستان های صوتی ، داستان هایی بود که از رادیو و ظهر جمعه پخش میشد اما بهر حال شاید اولین کتاب صوتی ، کتاب گوسفند نباشید بود.

بعد از اون مثلا زنان ونوسی - مردان مریخی ، ثروتمند ترین مرد بابل ، 1948 و چند تا داستان دیگه ، بیشتر داستان صوتی ها وقتی که 2 نفر دیالوگ دارن و حرفی میزنن ، فقط یک خواننده دیالوگ هاشون رو میگه اما تو ثروتمند ترین مرد بابل ، این ماجرا متفاوته ، یعنی 2 صدای متفاوت دیالوگ های هر شخص رو میگه و این توقعم رو برد بالا.

یه برنامه ای هست به اسم arwizard
برای ضبط صدا هست ، من بخوام صدایی رو روی لبتابم ضبط کنم از این برنامه استفاده میکنم ، مثلا شما اپلیکیشن رو اجرا کن تا داستان صوتی رو بخونه و همزمان این برنامه ضبط صدا تا صداش رو ضبط کنه و کیفیت خوبی داره.

برای کتاب صوتی ، سایت هایی مثل نوار ، رادیو مثبت و ... سایت های دیگه ای هستن که کارشون حرفه ای و خوبه و خیلی خوبه که با خرید اون آثار از اون مجموعه ها حمایت بشه.

فیدیبو رو میشناسم ، تبلیغاتش رو تو مترو دیدم و البته اپلیکیشن رو توی لبتابم دارم اما استفاده ای ازش نکردم.

خواهش میکنم و ببخشید که باعث زحمت برای شما شدم. بازم ممنون

کانال دوشنبه 20 خرداد 1398 ساعت 19:14

چقدر خوبه این کاناله
ممنون
یه طرحی هست به اسم super mind
تو اینستا بزن میاره
عصو یه گروه میشه
هر هفته یه کتاب صوتی میداره اخر هفته هم نقشه دهنی کتاب و تمرین و ...
الان نمیدونم حق عصویتش چنده
ولی ماه به ماه یا یه ساله می تونی عصو بشی
اگر خواستی و پیدا نکردید بگید ادرس بفرستم

سلام - به وبلاگم خوش اومدید
بدون شک اگه لینکش رو میذاشتید خوشحال میشدم چون تو نتیجه سرچ من ، گمون نکنم دقیقا به همون چیزی که اشاره کردید رسیده باشم.

تا الان من کتاب ثروتمند ترین مرد بابل رو گوش کردم ، واقعا فوق العاده البته اجرای صوتیش هم عالی بود . کتاب دوم هم قلعه حیوانات ، البته به خوبی کتاب قبلی در اجرای صوتی نبود اما انگار این کتابه خیلی سیاسیه ، برای درک بیشتر باید انیمیشنش رو دید.

بازم ممنون از حضور شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد