ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

1.سلام


========================================

همیشه اولین پست ها دردسر خاص خودشون رو دارن به 2 دلیل :


1_ دوستان جدید ، از اولین پست خواننده این وبلاگ و همراهش میشن

2_همیشه مخاطبین دوست دارند ببینند که اولین پست اون وبلاگ چی بوده !


اسم من "امیر" هست ، فقط  بدون هیچ پسوند و پیشوندی مثل آقا و پسوند های بعدیش ، پس لطفا" من رو با این اسم صدا کنید ": )


+سعی میکنم اینجا رو حداقل هفته یکبار به روز کنم.


========================================

نظرات 7 + ارسال نظر
کاکتوس جمعه 5 تیر 1394 ساعت 22:16

سلام
حال و احوال
طرح غافلگیریتون عجیب بودا
وب جدید مبارک
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRBYewbVT2WTTva4ppRuT-zdqFfNTiez8DRM-m5VcGYb-0EtAizBQSJDv_wDQ
تقدیم به شوما
شرمنده دیر اومدم
ایسالا چرخ قلمتون تو این وب بچرخه حسابی

جدنی؟عجیب بود؟

دیگه چه کنیم داداش

مرسی ": )
ممنونم بابت دسته گل قشنگی که گذاشتی

بازم ممنونم کاکتوس عزیزم

مهدیه چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 23:53 http://bomrang76.blogsky.com

سلام امیر
خوبی برادر؟
چ عجب یادی از ما کردی
خیلی خوشحااال شدم ک اومدی
وب جدید مباااارک
مبارکه مبارکه
وبه جدید مبارکه
به امید پست های بیشتر
هفته ای یک بار کم نیس احیانا؟؟

خجالتم نده خب شما!

مرسیسم ": )


+نه اتفاقا" حداقل هفته ای یک پست کاملا" مناسبه
هم اینکه من به کارام میرسم و هم اینکه اینجا به روز میشه

سپیده 21 چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 20:28

سلیقه ات تو حلقم داداش امیر
چه گل خوشگلی

قابل شما رو نداره ": )

ماهی سیاه کوچولو چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 19:48 http://1nicegirl8.blogsky.com

ای بدجنس
تازه شناختمت
یه چیزی رو باور میکنی؟
معمولن واسم کامنت بزارن لینک کن نمیکنم
چون میدونم گذری هستن ولی نمیدونم توعه بدجنس رو چرا لینک کردم
سبد گل خامم کرد

خخخخ

جدنی منو اول نشناختی؟
آخه من همیشه تو کامنت هام از این لبخند ها ": )
میذارم و ندیدم کسی از اون استفاده کنه و اون انحصاری منه خب!

اما باورش زیاد سخت نیست چون تمام این کارها رو عمدی انجام دادم تا ببینم کی متوجه میشه

قابل شما رو نداره سبد گل

نبات چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 18:54

سلام ...عجب
وب نوت مبارک

سلام نبات بانویی": )
ضمن تبریک مجدد بابت ازدواج و اینا

باید بگم مرسیسم ": )

سلام.خوبی؟وب نو مبارک .
حالا دوس داری لینکت کنم یا نه؟چرا یهو تغییر هویت دادی؟مشکوک میزنیا

سلام

مرسی
گاهی تغییر لازمه دیگه ": )

لینک؟ من که لینک کردم و ممنون میشم اگه وبلاگ جدیدم جایگزین وب قبلی بشه چون دیگه با اسم و آدرس وبلاگ جدید کامنت میدم

+مشکوک رو خوب اومدی
ولی نه ، دوست دارم دوستانم خواننده وبلاگم باشند و نه خواننده ها مخاطب

ماهی سیاه کوچولو چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 15:19 http://1nicegirl8.blogsky.com

سلام
پست اول عالی بود
وبلاگت عالی میشه امیر

سلام
خواهش میکنم

مرسی ماهی عزیزم ": )
امیدوارم همینطور باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد