ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

2.دیگه چه خبر؟

========================================

آدمها ممکنه گذشته های عجیب غریبی داشته باشند 


اما اگر هدفی  برای خودشون در نظر گرفته باشن ، 


اون هدف میتونه به ادامه مسیر زندگیش جهت میده 



": )

========================================

نظرات 3 + ارسال نظر
یلدا چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 20:30

سلام
مبارک باشه خونه ی نو
خوشحالم که اینجا هم خواننده تون هستم

مرسی ": )

خواهش میکنم ": )

سپیده 21 چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 19:51

سلاااااااااااااااااام
یعنی من باورم نمیشه هستیا
پسر خیلی خوشحالم

من که بودم فقط نمی نوشتم:دی

اصولا" آدم زیاد از اینجا دور بمونه پشتش ممکنه باد بخوره
دیگه گفتم حالا گیرم ننویسم ، هفته ای یه بار پست که میتونم بنویسم وقتی به وبلاگ بچه ها سر میزنم

اینجا کپی قبلیه

بهر حال آدم هر جا هم که بره به یه سری چیزها عادت کرده و دوست محیط و جایی که هست اونطور باشه که دوست داره

بهر حال ، به وبلاگ جدیدم خوش اومدی ": )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد