ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

4.تکنولوژیسم!

الان در دوره ای زندگی میکنیم که هر کدوم از ما حداقل در یکی از شبکه های اجتماعی عضو هستیم و خیلی ها میتونن اطلاعات مارو بدزدن و قصد تهدید یا هر تصمیم دیگه ای داشته باشن.


نمونش یکی از فامیل های ما( که خانم هستن )، تو اف بی ،یه دختر خانمی رو اد کرد بعد حالا چطور شد که بعداز یه مدتی اومد تهدید کرد که من عکسهاتو با یه سری عکس های دیگه ، فتوشاپیش میکنم و پخش میکنم در فضای سایبر.


از اینجور تهدیدات این مدلی کم نیستن که البته قابل پیگیری و دادگاهی کردن اشخاص این مدلی هست وخوبه که اینجا اینقدر بی در و پیکر نیست ولی چرا بعضی ها از اینکارا میکنن؟ یعنی اگر کسی با خودشون از اینکارها کنه و با آبروشون بازی کنه خوبه؟



نظرات 5 + ارسال نظر
فافی دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 19:16

وقتی همه درها به روت بسته باشه مجبوری یه جوری اموراتتو بگذرونی
حالا چه از نظر مالی چه ازنطر روجی و احساسی چه از نطر کاری و بیکاری
همیشه هم کشش به انجام کارای منفی بیشتره

درسته که کشش به سمت منفی زیاده ولی عاقبتش چی؟

البته این پست داستانش طولانیه که باید بنویسم سر فرصت

ماهی سیاه کوچولو یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 13:25 http://1nicegirl8.blogsky.com

خب خود من تو شبکه های اجتماعی ک فامیل و دوستانم هستن عکس گذاشتم همه همو می‌شناسیم ولی تو محیط های دیگه نه

پس خیلی مراقب خودت باش

و حواستو جمع کن که یهو کسی نخواد بیاد و سوئ استفاده کنه

مهدیه یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 02:37 http://bomrang76.blogsky.com

اره امیر جان
همونطور ک کسایی هستن خودشون از روابط نامشروع ایدز گرفتن و میخواستن تلافی کنن یا عقدشونو خالی کنن بعد مبتلا شدن با همه این روابط رو ادامه میداده
فکر میکرده همه عالم و ادم مقصرن
ولی ب قول سپیده جووووونی خدا سر هیچ بنده ای نیاره

عجب! ": (

امیدوارم

مهدیه شنبه 6 تیر 1394 ساعت 18:14 http://bomrang76.blogsky.com

سلام امیر جان
ب نظر من بعضیاشون تکرار میکنم بعضیاشون خودشون ضربه خوردن
یعنی از اینک ضربه خوردن ناراحتن و میخوان تلافی کنن
بعضیاهم با این کارا لذت میبرن خب
ولی اونایی ک لذت میبرن مرییییییییییییضن
مرییض

خب چرا باید اینکارو با بقیه کنن؟مثلا" دلشون خنک میشه؟آخه که چی مثلا؟

سپیده 21 شنبه 6 تیر 1394 ساعت 16:07

وای خدا
خیلی بده همچین چیزی
امیدوارم سر هیچ کس نیاد.
حرفشم آدمو اذیت میکنه چه برسه به اینکه بخواد واست پیش بیاد.
خدارو شکر دوستامون یا حتی خودمون تو این فازا نیستیم که عکس بذاریم و عکس بگیریم

من خودم به شخصه میترسم حتی دست فامیل عکس داشته باشم.
هرچند کسی که بخواد اذیت کنه هرطور شده کارشو میکنه.

منم امیدوارم

باهات موافقم سپیده بانویی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد