ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

5.پایتخت

من از سریال ماه رمضون فقط پایتخت رو نگاه میکنم.


میگم شما هم اونو میبینید؟به نظرتون آخرش چی میشه؟

زن ارسطو زندست یا نه؟


نظرات 6 + ارسال نظر
توت شنبه 13 تیر 1394 ساعت 04:12

من که از سریالش خوشم نمیاد

چرا؟

سپیده 21 یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 17:50

عامو من به شخصه زیاد از فیلمش خوشم نمیاد
فک میکنم زیادی لوسه
البته نظر منه ها.
ولی خوب چوچانگشون فک کنم زنده ست
آخه اگه مُرده باشه بازم باید این خاکستر خاکستر
گفتناشون رو تحمل کنیم

چرا؟.به نظرم از دردسرعظیم قشنگ تره که!

تا اینجا که بیشتر بچه ها نظرشون این بود که زندست
باید دید چی میشه

ماهی سیاه کوچولو یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 13:27 http://1nicegirl8.blogsky.com

تابلوعه ک زنده ست

عه!پس نظر توام اینه

اینجور که پیش میره سریاله هر روز جذابتر میشه

سپیده 21 یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 04:55

ما اول شبکه 3 دردسرهای عظیم رو نیگا میکنیم
بعدش پایتخت
ینی تو میگی چوچانگشون زنده ست؟؟
مگه داریم؟مگه میشه ؟

اتفاقا بابامم میگه زنده ست !

عامو!عامو!
نظر پدر محترم و تااینجا 3 رای به زنده بودن چوچانگشون!نظر خودت چیه؟

چرا نداریم!چرا نشه؟

مهدیه یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 02:34 http://bomrang76.blogsky.com

منم میبینم
منم همین نظرو دارم ک زنش زندس
بازم فک کنم پول رو از بیمه میگیرن
ولی جالبیش اینه ک هیچیش معلوم نیست

واقعا" هیچیش معلوم نیس

تا الان شما دومین نفری که گفته زن ارسطو زندس

کاکتوس یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 00:08

گاهی میبینم
به نظرم زندست
اگر مثل کاکتوس ماهی خلاف نظرم ثابت نشه
فعلا همه چی عکس نظر من میشه

عجب!
ولی بااین حال نظرت اینه که زندست
بیشتر دوستان نظرشون همینه ": )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد