ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

6.عکس

در ادامه مطلب 3 تا عکس میذارم که دوسشون دارم ": )


+مجددا" فیس بوکم رو احیا کردم.کاش اون دفعه حذفش نمی کردم هر چند هیچ چیز وبلاگ خود آدم نمیشه 

 

 1: یادش بخیر



2:عاشق این کارت پستالم!

به تاریخش دقت کنید!





نظرات 8 + ارسال نظر
سپیده 21 چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 00:37

آره هست
واسه اونم فیله قرمزه
بچه خواهرشوهرم 2 سالشه داره
چیزای دیگه رو ول میکنه سوار این میشه.

خب آخه باحاله این!

فیل سواری یه چیز دیگس خب!

سپیده 21 سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 00:25

میگم امیر توپولی بودیا
لُپاتو نیگا
دستات
من انقد بچه توپول و گرد دوس دارم

اونی که سوار شدی خیلی باحاله
من قرمزشو داشتم
جالبه بگم که هنوزم از اینا تو بازار هست

من هر چی بیشتر به عکس نگاه میکنم کمتر به نتیجه میرسم و حقا که چشم تیزبینی داری

جدنی هست؟چه جالب

کاکتوس دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 22:45

چرا بچه بچه عکس میزاری تو خخخخخ
خیلی عکسا باحاله
دمت گرم

مرسیسم ": )

فافی دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 19:17

اون کارت پستال رو منم دارمششششششششششش

جدییییییییییی؟
چه باحال

ماهی سیاه کوچولو دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 13:40 http://1nicegirl8.blogsky.com

این تویی یعنی؟چه با مزه
من هنوز دنیا نیومدمممممممممممم
کارت پستاله زیر خاکیه

هوم ": )
خخخ

ای تقریبا"

عکس بچگیاته؟
جدی؟
چه بامزه بودی
منم از این کارتا دارم هنوز نگه داشتم واسه تجدید خاطرات

هوم": )
مرسیسم ": )

خاطرات خوبی رو واسه ادم زنده میکنه اون کارت پستالها

سپیده 21 دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 06:01

آخی چه باحال
انقد خوشم میاد یکی اینچیزارو نگه میداره.

پس شمام از اینجور چیزا داری؟

سپیده 21 یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 23:51

چه با مزه ست عکسا

تاریخ دقیق مشخص نیست ، 78 آیا؟



نه ،
1371 ، یعنی موقعی که 4 سالم بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد