ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

8.ماهی و دریا

عاشق ایـــن آهنگ از "امین بانی" هستم!


مطمئنم ازش خوشتون میاد ": )

نظرات 5 + ارسال نظر

خوشمان آمد.زیبا بود

خواهش میکنم

کاکتوس جمعه 12 تیر 1394 ساعت 15:06

سلام
خوبید؟
اهنگ هنوز محسن ابراهیم زاده رو گوش بده
من از اون بیشتر خوشم میاد
متن اهنگو خوب گوش بدی دلیل اینکه گفتم گوشش بدی رو متوجه میشی
این اهنگ هدیه یه دوست عزیزه خیلی دوسش دارم
اهنگ انتخابیتون منو یاد این اهنگ انداخت

سلام کاکتوسی عزیزم ": )
خوبم ، مرسی ": )

مرسی بابت معرفی آهنگ چشم میگوشمش ": )

سپیده 21 جمعه 12 تیر 1394 ساعت 14:06

اما افسوس تو رو خواستن دیگه دیره ...

نههههههه خوشم میاد سلیقه ات تو آهنگم بیسته
خیلی خوب بود امیر
مرســـــــــــی

دیگه چه کنیم دیگه!

مرسی ، شما لطف داری ": )

مهدیه پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 13:59 http://bomrang76.blogsky

بعله دیگ ما اینیم
خداروشکر ک خوبی

مرسی از روحیه ای که داری و وبت که بمب روحیست!

مهدیه پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 13:47 http://bomrang76.blogsky

سلام امیر
خوبی؟؟
اره قشنگه
متن اهنگش فوق العادس

چه آنلاین!
خوبم ": )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد