ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

13:خندوانه ": )

نمی دونم ، شاید این برنامه رو که از شبکه نسیم پخش میشه رو ببینید ، من بخاطر شخصیت عروسکی جذبش شدم و اون اول اول ها اصلا" نگاش نمی کردم که بعدا" می اومدم آپارات و ویدیوهای این شخصیت عروسکی اون برنامه رو دانلود می کردیم و به همراه خانواده نگاه می کردیم و باعث و بانی شدیم که فامیل هامون هم که زیاد اهل تی وی نبودن اینو نگاه کنن!

  

 

عامو!من همه برنامه های این خندوانه رو که ندیدم ولی برنامه دیشب خندوانه که مهمانش ، همون مجری اخبارگوی محبوب تلوزیونمون ( آقای حیاتی ) بود فوق العاده بود! یعنی اگر میخواهید به معنی واقعی کلمه شاد بشید حتما" نگاش کنید.

 


>> متاسفانه چون ویدیوی مربوطه اش با تاخیر تو آپارات قرار میگیره ، فعلا" اینو داشته باشید عجالتا"!که بخشی از برنامه دیشبه ": )




  

+البته من این توضیح رو بدم که تا این لحظه ، قسمت کاملش طریق یـوتـ.ـوب قسمت مربوطه رو دید و یا اگه خواستین میتونید دانلودش کنید.


***


>> دومین برنامه ای که ازش خیلی خوشم اومد اونی بود که مهمان برنامه حمید گودرزی بود!

( لینک آپارات )

 

***

>> سومین برنامه هم که ازش خیلی خوشم اومد اونی بود که مهمان برنامه خانم گوهر خیراندیش بود! !( لینک آپارات )


نظرات 2 + ارسال نظر

ما شبکه نسیم نداریم ندیدم.ولی این ویدپوهارو میبینیم حتما

حتما" ببین ": )

فافی یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 23:33

هیچوقت حوصله تلویزیون و ماهواره نداشتم و ندارم
شاید تو خونه مستقل خودم به جای تی وی یه گرامافون شایدم یه کتابخونه گذاشتم

پس اهل تی وی نیستی و بیشتر اهل کتابی
جالبه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد