ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

15.بعنوان آخرین پست

 

 

========================================

 با توجه به سفری که در پیشه و اینا ،

 پیشاپیش عیدتون مبارک

  

***

این آهنگ حامد زمانی ، خیلی عجیب بادلم بازی کرد... 

========================================

 

نظرات 5 + ارسال نظر
فافی یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 23:09

یه روز معمولی مث خیلی از روزهای معمولیه دیگه

خب آره!اینم میشه

+الان که دارم فکر میکنم میبینم خیلی دوست دارم این روز مقارن بشه با 1 فروردین

عیدت مبارک

مرسی
عید شما هم مبارک باشه

عید شمام مبارک
خوش بگذره حسابی

مرسی یاشل

فافی یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 23:37

من اعتقاد ندارم که اسمش عید هست . ولی به کسایی که براشون عید هست مبارک باشه

عه!پس اسمش چیه؟

سپیده 21 یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 16:24

عید توام پیشاپیش مبارک داداش عزیزم
خیلی مراقب خودت باش
خیلی خیلی زیاد

امیدورم یه عالمه بهت خوش بگذره ! حتی !
با خاطره های خوب خوب منتظرتیم


مرسیسم ، چشم ": )
شما نیز بیشتر از قبل مراقبت خودتون باشید

مرسیسم ": )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد