ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

17.نکته!

1.لطفا" اگه شب رو  بلیط گرفتین ، موقع خواب و استراحت ، پاتونو رو صندلی جلوئی نذارین تا یهو که از هوش رفتین پاتون از دو طرف بخوره سر نفر جلوئی!


2.خوبه الان کارت و بلیط الکترونیکی هست تا دیگه تو صف معطل حساب کردنم کرایه نشیم ، بعد بعضیا هستن هم پولشو دارن و هم کارتشونو ، زورشون میاد از گیت مخصوص رد بشن و آدمیزادی بیان تو صف مخصوصا" تو ایستگاه های BRT اتوبوس ، از بغل ایستگاه بدون اینکه کارت بزنن میرن سوار اتوبوس میشن.


یعنی چی اینکارا ؟300 تومن ارزش داره از دماغت خون بیاد؟یا بخاطر تو ئ یه نفر مامور ایستگاه کلا" نذاره هیچ سربازی سوار اتوبوس بشه؟

  

نظرات 1 + ارسال نظر
فافی یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 23:12

عده ای از موجودات وجود دارن که بی فرهنگی رو زرنگی میدونن گویا

آخ،آخ،آخ....

بعد میدونی چی شد فافی؟پیاده شدنی ، من تک صندلی یکی مونده به آخری بودم ؛ اونم آخرین تک صندلی اتوبوس و پشت سر من ، اولین نفر از در جلوی اتوبوس پیاده شد!شاید حتی قبل اینکه نفرات جلوی اتوبوس پیاده شن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد