ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

21.

,وقتی آدم یه راهی رو اشتباه میره

شاید به نفعش باشه برگرده به ابتدای مسیر و یه بار دیگه افق رو ببینه و درست قدم برداره

اما سریعتر و مطمئن تر!



نظرات 5 + ارسال نظر
کاکتوس چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت 10:33

گاهی وقتا دیگه نمیشه برگشت اول راه
اگر بشه دیگه جونش نیست

مهم اینه که آدم حتی اگر به ابتدای راه هم برنگشت ، برگرده به مسیری که راه درسته

فافی جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 11:56

درسته اما بستگی داره کجای راه بفهمی اشتباه کردی
همیشه اسون نیست

درسته و همیشه آسون نیست

جیکو جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 04:47

سلام :)

این عکسه که دو تا گاو داره رو خیلی دوس دارم. بعد اینکه می رفتی دامنه کو که برشون گردونی حتما خعلی حس قشنگی بوده هااا. منم که می دونی عاااشق جک و جونورم. بعدشم اینکه آره خوبه برگرده اول مسیر ولی از تجربه هاش استفاده کنه.

سلام ": )

ها!خیلی باحال بوده ": )
تجربه بزرگترین معلمه

سپیده 21 پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 08:23

خوب من خودم حداقل یه دنده دارم
که گاهی اون یدونه ام کار نمیکنه و میشم بی دنده
ولی تو خیلی منطقی هستی
از اخلاقت خوشم میاد

عجب!

مرسی ، شما لطف داری

سپیده 21 چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 14:28

میدونی امیر ما آدما خیلی وقتا با اینکه میدونیم راهمون اشتباهه
ولی انقد کنجکاو و بی فکر عمل میکنیم که
جایی واسه برگشت نمیذاریم
یا وقتی ام بشه برگشت اینکارو نمیکنیم.
ما آدما خیلی لجباز و یدنده ایم.

لجباز و یکدنده!موافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد