ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

31.


========================================


یه سری تصمیمات خیلی خیلی مهم هستن تو زندگی ، که شاید تا پایان عمر ، سرنوشت آدم رو تحت تاثیر قرار بده

البته آدم شاید تصمیم و اینا زیاد بگیره ، چیزهایی مثل تصمیم به اون رشته تحصیلیش و آینده شغلیش

تصمیم به ازدواج و پیداکردن شریک زندگیش یا مثلا" انجام یه کار بزرگ و ...



اینا هر کدومش ، تاثیرات متفاوتی در زندگی آدمها میذارن  ،... 


+اسم اینجا رو گذاشتم مهر خاطرات تا سختی های جانکاه گذشته ام رو با شیرین سختی های پیش رو فراموش کنم

": )


ببخشید که نگرانتون کردم ، به هر صورت خبر اینکه اونروزی امتحانم کنسلیده شد و فرصت پیدا کردم بیشتر بخونم و دلم میخواد بیشتر از این فرصت استفاده کنم


و در انتها چیزی برای گفتن ندارم جز مرسیسم و عذر تقصیر اینکه بذارید سر فرصت کامنتها رو تاییده کنم.

========================================

نظرات 1 + ارسال نظر
نیلوفر دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 01:10 http://saaalam.mihanblog.com/

سلامممممممم.........خیلی ممنون از وب سایت خوبتون که فوق العاده عالیه....واقعا متشکرم....
96518

من فک کنم یه بار اومدم وبت ، سایت فروشگاهیه ؟درسته ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد