ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

34.ملاک

========================================


همیشه بین هر نوع چیزی ، خواه نژاد بشر باشه یا گونه ی خاصی از یک موجود یا هر موجود زنده و غیر زنده ، یه سری چیزها باعث میشه که بین یک با چند چیز تفاوت هایی ایجاد بشه.چیزهایی مثل هوش ، شکل ظاهری و موارد مشابه


تو این چند وقتی که تمام وقتم رو برای یادگیری گذاشته بودم همش به این فکر میکردم خب اصلا" خوشگل ترین آدم دنیا ، خوش هیکل ترین آدم دنیا ، اما وقتی تو یه حوزه بخصوص نتونه عرض اندام کنه ، خود به خود حذف میشه. حتما" ضرب المثل فلفل نبین چه ریزه ، درشت هاشو سوا کن شنیدید ، بعد مثلا" آدم یکی رو میبینه نیم وجب قدشه فک میکنه هیچی بارش نیس ولی ممکنه خیلی حالیش باشه ولی مثلا" طرف خوشگلترین آدم دنیا باشه ولی اونی که فکر میکنه نباشه عمق فاجعست.


چی گفتم و از چیزی که تو ذهنم بود خیلی فاصله داشت اماغرض اینکه تازه دارم میفهمم چرا باید به موجود با شعوری که از عقلش استفاده کرده با موجودی کهاز غریزش برای انجام یک کار استفاده میکنن باید تفاوت گذاشت.همه خوشگلند و خوش هیکل و الان هم همه ماشالله ناز دارن ( مثل فرناز و ساناز و مهرناز و ... ) اما اگه این وسط یکی پیدا بشه که ضمن داشتن "ناز" بشه باهاش رقابت کرد هم خیلی باید باحال باشه ": )

***

+من نیز خوبم و از از احوال اینجانب اگر بپرسید باید بگم چون میگذرد غمی نیست حتی!


++سکوت قلبتو بشکن و کامنت بذار و  این صوبتا -  صرفا" جهت اطلاع دوستان خاموش ": )

========================================

نظرات 6 + ارسال نظر
ماهی سیاه کوچولو شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 21:08 http://1nicegirl8.blogsky.com/

اما اگه این وسط یکی پیدا بشه که ضمن داشتن "ناز" بشه باهاش رقابت کرد هم خیلی باید باحال باشه ": )

این الان تایید حرفم بود؟

ماهی سیاه کوچولو چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 15:14 http://1nicegirl8.blogsky.com/

منو میگی؟

هاع!

تو هم درگیر خوشگلی هستی امیر خان؟اون وقت میگن مردا براشون زیبایی مهم نیست خخخ
پیدا میشه ایشالا

یه سوال ، مگه دختر ناخوشگل هم داریم؟ همه یه جور خوشگلند ، چه دخترش باشه و چه پسرش:دی

زیبایی که گفته مهم نیست ؟هست اما همه چیز نیست .
پیدا میشه ؟چی بگم

کاکتوس یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 08:22

و یک نصیحته دوستانه ی کوچولو
مواظب رقیبان پر ناز خوشگل و موشگل پر فریبو حیلت کارم باش
موفق باشی در عرصه ی رقابت

چشم ، سعی میکنم

کاکتوس یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 08:20

سکوته قلبمو شکستمو برات کامنت گذاشتم خخخخخ
خوب اقا اصل مطلبو گرفتم
از امشب دعای توسل می خونم و دعا میکنم خدا یه رقیبه خوشگل سر راهت قرار بده
بلند بگو امینشو
اصل مطلب همین بود دیگه
بچمون تو رقابت غرق نشه صلوات خخخخخخ

عافریم!عافریم کاکتوسی ": )

خیلی نکته رو خوب گرفتی
دمت گرم

فافی پنج‌شنبه 12 شهریور 1394 ساعت 13:46

عارضم خدمتتون کهههههههههههههههه
نفهمیدم چی گفتی

گفتم دخترا هستن که مهندسن ، ما هم مثلا" مهندسیم
مهندس به مهندس جماعت بخوره چی بشه!

خخخخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد