ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

37.بعضی چیزا

نمیشه بعضی چیزا رو راحت گفت 

  

نه که نشه ها ، میشه ولی خب سخته گفتنش 

تفاوت ها ، موقعیت ها و ...


بین آدمها فاصله میندازه ، گاهی فاصله خیلی زیاد میشه

نه فاصله من با بقیه ، بلکه فاصله ی من با خودم


من فقط متاسفم

بین من و شماها خیلی فاصله هس ، شما خواننده ها نه ها

یه سری های خاص دوستانم ، 


میگه یکی را میرسانی تاج دولت

یکی را پوست کنی تا روی ناخن


دنیای ما خیلی متفاوته ، شما کجا ، من کجا 

امیدوارم خوش باشین


راهمون از اول هم جدا بود انگاری


کاش میشد حق زندگی دست خودمون بود

کاش میشد فاصله ها رو کم کرد

کاش میشد خیلی کارها کرد


کاش کاش کاش

تقصیر من نیست ، تقصیر شما هم نیست

گاهی اینطوری میشه دیگه

نشد که بشه


من که امیدی به خودم ندارم

حتما" شمام نداری ، شایدم حق داری

چه میدونم اصلا


داش مرتضی گفت :

" من اونیم که سایه هم نداشت "

اما امیدوارم شما سایت مستدام باشه همیشه




نظرات 2 + ارسال نظر
کاکتوس جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 23:11

اوه الوه
چی شده ؟
اوضاع خیلی خطرناکه گویا
بعضی خوشگلا که رقیبن گویا شیطونی کردن دوسته ما رو اذیت کردن
خوبی؟

نه ، اونطوری ها هم نیست داداش

سپیده 21 جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 02:30

این پست یعنی چییییییی؟؟
امیدوارم دوباره ساز رفتن نزنی امیر

نوعچ حتی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد