ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

38.یه حس خفن!



========================================



آهنگش اسمش عشقه رو شنیدین ؟ ( کلیک )

***

+شنیدم که داش مرتضی بعد از رفتنش 2 تا آلبوم یادگاری گذاشت


++در ادامه ، 2 تا عکس گذاشتم!

========================================


 

 ========================================

خود رنگ لاک یه طرف ، طرح روی ناخن رو چه دقتی میکنن 

- البته خوشگل هم هس -


ولی بوش افتضاحه!چطوری تحملش میکنن ؟


***


من چه گیری به خواهری میدم و اون چه دعاهایی برام میکنه 

(خانمت اینطوری کنه و ال و بل )

خدا آخر و عاقبت منو بخیر کنه!

========================================


نظرات 5 + ارسال نظر
خانوم وکیل شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 13:35

حس عشقولانگی بهم دست داد

کاکتوس جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 23:16

عکسه اول کشته منو
لاکم که چیزی نگم بهتره

چرا؟از لاک خاطره ای چیزی داری مثل من ؟

دیگه بهر حال

سپیده 21 جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 19:43

میگم ولی اگه بخندی خودت میدونیااااا

مثلا حس با بیژامه تو خونه راه رفتن!!!
میگین راحته ولی خیلی ضایع و خنده داره

مثلا مشت زدن تو دیوار از عصبانیت!!!
میگین ارومتون میکنه در حالی که دستتون میشکنه

مثلا وقتی گم شدین آدرس نمیپرسین چون واستون اُفت داره!!!
در حالی که اگه بپرسین زودتر میرسین

مثلا وقتی دختری رو دوس دارین حرصشو در میارین!!!
چون فک میکنین اینجوری بیشتر متوجه دوس داشتنتون میشه
درحالیکه اون بیشتر ازتون فاصله میگیره.

مثلا کله پاچه به نظر شما بهترین صبحونه ست!!!
ولی دل و روده و کله یه گوسفند رو خوردن
واقعا حس بدی داره

فعلا همینا
یادم اومد میگم بازم

نه ، کله پاچه رو نیستم ، ازش متنفرم
منتظرم پس ": )

جالب بود همینا هم

سپیده 21 جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 02:34

عکسه خیلی خوشگله
خیلی عشقولانه ست
خانمه چقدر کمرش باریکه میترسم بشکنه

اصلا" به کمرش دقت نکرده بودم!

سپیده 21 جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 02:33

بعله شنیده ایم
حتی آهنگ حس خوبیه از شادمهر هم شنیدیم و کیف کردیم و
گریه هم داشته میومده برادر

لاک خوبه که
من بوشو دوس دارم
باید دختر باشی تا این چیزای کوچیکو درک کنی
مثل ما که خیلی از حسای شمارو درک نمیکنیم.

مثلا" کدوم حس ها رو درک نمیکنی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد