ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

40.داستان صوتی

========================================


بچه ها میگم اهل داستان صوتی هستین؟بذارمش؟


========================================

نظرات 3 + ارسال نظر
سپیده 21 شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 07:10

سلام
صبح بخیر
مرسی امیر بابت آدرس
همشو میخونم
باید جالب باشن

منم موافق داستان صوتی ام



خوبه ، پس باید کم کم به فکر پست داستان صوتی باشم ": )

یلدا جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 23:44 http://yaldapaeez.blogsky.com/

سلام من موافقم



خوبه ": )

کاکتوس جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 23:19

دفعه قبل که گذاشتی من نتونستم دانلود کنم
باید جالب باشه

دفعه قبل که من داستان صوتی نذاشتم که!

بعد من فایل های صوتی رو میذارم تو پیکو فایل ، آنلاین هم میشه گوش دادش.

جالب بودن یا نبودنش رو والا بستگی به سلیقه داره ، مثلا" الان 2 تا داستان صوتی بود ، یکیش تقریبا" ترسناک و اون یکی تقریبا" مذهبی ، حالا من هر 2 تا شو میذارم سر فرصت ، ببینم سلیقه دوستان چطوره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد