ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

41. خوب/زشت

========================================
در طی چند روز اخیر 2 تا خبر شنیدم که از یکیش واقعا متاثر شدم و از یکی هم شاد
***
I.
از اون خبر ناراحت شدم موقع ورود آوارگان سوری به کشور مجارستان ، یه خبر نگاری ، حالا به هر دلیلی ، به پناه جو های سوری موقع ورود به کشورش پشت پا میزنه و براش فرقی نداره طرف کودک باشه یا بزرگسال ": (

***

II.
در نقطه مقابل قبلی از شنیدن این خبر خوشحال شدم که تو یه کشور دیگه ( دانمارک ) افسر پلیس اون کشور ، با مهربانی با دخترک کوچک سوریه ای ( که اتوبوسشون بصورت غیر قانونی وارد کشورش شده بود ) برای لحظاتی شادش کرد و کودکانه باهاش بازی کرد ": )



***
+بابت اتفاقی که تو مکه افتاد و سقوط اون جرثقیل و حادثه ، من هم متاسفم و هم از همینجا به خانواده اون عزیزی که در طی این حادثه فوت شدن تسلیت میگم...

========================================
نظرات 2 + ارسال نظر
یلدا چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 09:19 http://yaldapaeez.blogsky.com/

ای خدای من کجایییی؟؟؟؟؟؟؟؟

سپیده 21 یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 01:15

مردم به هم خون خودشون رحم نمیکنن چه برسه ...

امیر آدمای بدی شدیم .... خیلی بد ....

اونقدر ها هم نه ، بد شدیم چون هم خدارو فراموش کردیم و هم اینکه وهده هاشو سرسری گرفتیم.

بهر صورت همه جور ادمی همه جا هست که برخوردهای متفاوتی نسبت به موضوعات مشابه میکنن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد