ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

49. آخوند

 


========================================

 

شاید همه چیز از یک کلیپ شروع شد. کدوم کلیپ ؟ همونکه یه کلیپی پخش شد و از روحانی برنامه دعوت شد از بین 1000 تا 1100 یه عدد انتخاب کنه و هر بار یه عدد رو اشتباه میگفت که یعدا" اینطوری مثلا" خواستن زیر پاش رو خالی کنن و بگن آخوندها سواد ندارن و از این اراجیف مفت  ( کلیک  )



***

حاشیه نوشت :

از اونجا که ممکنه فونت این پست در بعضی مرورگرها بد نشون داده بشه فایل pdf این پست رو میذارم:


( + یا ++ )


========================================

  

 

========================================

 

 

مدتی بعد کلیپ دیگه ای از همون آخوند پخش شد که میگفت بیائید عملیات 5 فرزندی و 12 فرزندی کلید بزنید و مجدد اینکه بااین وضعیت اقتصادی چی میگی ؟ آیا اصن تو در ایران زندگی میکنی و اعتراضات برخی ها که حالا بعضی دوستان لطف داشتن و در موردش مطلب نوشتن و اینکه مگه زن ( عذر میخوام ) ماشین جوجه کشی هست و این داستانها و اینا ( کلیک )




البته در این بین آقای سَندی هم بیکار ننشسته و یه آهنگ در همین مورد خوند! ( کلیک )

 

***


البته ایشون (حاج آقا قزوینی )  تو ایران و حداقل تو تلوزیون ملی شناخته شده نیست. اونایی که شبکه شیعی ولایت ( کلیک ) و شبکه وهابی کلمه رو نگاه میکنن خوب شناخته شدست. شبکه ولایت ، زیر نظر آقای مکارم شیرازی اداره میشه و بعد از اینکه شبکه کلمه راه افتاد و شبهات فراوانی در مورد  تشیع ایجاد کرد و باعث تشکیک شد و شاید بعضی ها ناخواسته و از روی جهل رفتن سمت وهابی شدن ، شبکه ولایت  ایجاد شد و  با چند تا مناظره خوشگل و آبدار زد زیر کاسه کوزه شبکه کلمه و حالا بعد از 5 سال جرئت مناظره با ایشون که نه ، شاگردان ایشون رو هم ندارن چون به اعتراف خودشون از ایشون می ترسن.البته طبیعی هست که ایشون تو شبکه ملی شناخته شده نباشه ، نمی دونم طبق چه سیاستی حتی وقتی درخواست داده شد که شبکه ولایت هم بیاد جزئ شبکه های استانی باهاش مخالفت شد. دیگه خلاصه همینقدر بگم که عید غدیر امسال بچه های 14-15 سال و کمتر می اومدن از عقاید تشیع دفاع میکردن از کتب صحیحی اهل سنت با ذکر صفحه.

 

حالا این وهابی ها دارن به بچه های کوچیکشون ، شیعه کشی و کشتار یاد میدن. آدمهای بی مغز وهابی. به هر صورت ایشون گمنام موند و در داخل عده ای از عوام بدون شناخت ایشون و شخصیت ایشون با کلیپای کات شده شروع به حمله به ایشون کردند و بی سواد خواندن ایشون و الی ماشالله که بماند .

 

راستی دوستانی که شبکه ملی رو نگاه میکنید ، حتما" خبر دارید که یمانی هم ظهور کرده و الحمد الله تلوزیون ملی هم پخش شده خبرش؟ نه گمون نکنم بدونید ، ما منتظر امام زمانیم و از اونور تلوزیون ملی به یه دعای فرج و اینا اشاره می کند و اگه افرادی مثل رائفی و اساتیدی مثل ایشون نبود ، خیلی ها میرفتن سمت یمانی ای که در عراق دعوت کرده وافرادی مثل عبدالله هاشم که مستند ظهور و 13 راز فراماسونری رو ساخت و باهاش معروف شد به ایشون ( یمانی دروغین ) ملحق شد و این داستانها. البته ما حق داریم ندونیم چون تلوزیون ملی خیلی خوب کار کرده!و افرادی مثل رائفی و عباسی و حاج آقا قزوینی و ... رو تلوزیون ملی خوب بهمون شناسوند!

 

***

سوتی های مسخره وهابی بماند که واقعا" خنده داره و مرغ پخته تو قابلمه خندش میگیره ولی برای اینکه از بحث منحرف نشیم این کلیپ که کامل کلیپ سوتی استاد در انتخاب عدد هست رو ببینید.

 ( کلیلک )

 

البته وهابی ها حق دارن اینطوری به ایشون حمله کنن و مسخرش کنن چون تو مناظرات علمی هیچ حرفی ندارن و روز روشن رو میگن سیاهه ( یه نمونش مثلا" اینکه کلا" منکر تولد حضرت علی در کعبه شدن ، البته همین کارشون با واکنش بقیه وهابی ها مواجه شد ، بعد گفتن که اصلا" گیریم متولد شد ، چه فضیلتی داشته که در مکانی به دنیا اومد که توش پر از بت بود ؟! یه همچین آدمهایی قصد در تخریب چهره ایشون دارند ) کلیک ) بماند که حدیث متواتر رو ضعیف هم گفتن ! مثل حدیث راست دروغ!

 

البته این نکته نباید از نظر دور بمونه که کدومیکی خنده دارتره ؟؟ عالمی که کلیپش قطع و کات شده یا اینکه دعوت مفتی وهابی به شبکه که با خودش تو استودیو بخاطر علاقه اش نسبت به شتر محبوبش ، شتر میبره ؟  ( کلیک )




بعد نمی دونم چرا آخرش تو اون کلیپ انتخاب عدد ، آخرش مینویسه تدوین از فلانی ، باز هم بهش بی توجهی میشه!

 



البته دوستان عزیز وطنی که اینطور به ایشون ( آقای قزوینی ) تاختن حتما" خبر دارن که وقتی اون دختر شیعه 9 ساله جواب استدلال امامت رو داد ، همین آقایون وهابی تو برنامه تلوزیونیشون اونو غیابن به عقد  چندین نفر از خودشون در آوردن.چون امثال اون دختر 9 ساله از بیننده های همین شبکه ولایت و بیننده برنامه های آیت الله قزوینی بودن.البته امثال این دختر 9 ساله زیاده و من ندیدم از شبکه کلمه بچه ای همسن و سال ایشون از وهابی ها رو بیارن جواب ایشون ( این دختر 9 ساله رو بده ! ) شما دیدید بهم لینک بدید ببینم.حالا 9ساله که هیچی بچه 7 ساله استدلال میکنه و جواب میده ( کلیک )

 

***

 

اما برگردیم به اینکه استاد گفتن سنت تک فرزندی رو بشکونید و چند فرزنی کلید بزنید.خب اولین سوالی که مطرح خود استاد و کارشناسان شبکه ولایت که میشه ازشون الگو گرفت چند فرزند دارن ؟ روز عید غدیر دقیقا" این بحث مطرح شد و اساتید جوابگو بودن که بیشترتون 2 یا 3 فرزند داشتن ( کلیک )




حالا اینکه مثلا" گفتن 5 تا یا 12 تا و اینا قابل تامل از 2 نظره . اول ازاین باب که سنت تک فرزندی شکسته بشه و دوم مردم رو بیارن به چند فرزندی و مثلا" 5 فرزند ، بعداین سوال پیش میاد که بحث اقتصادیش چی ؟ درسته و کاملا" حق با شماست. پس بذارید اول این سخنرانی استاد رائفی رو در خصوص نرخ رشد وهابیت بشنویم و بعد بدونیم که چند چندیم ( کلیک )

 

یا اینکه نگاهی به اخبار رشد جمعیتی وهابیت بندازیم (+ و ++ ) عربستانی ها و وهابی ها فتوان دادن که 4 زن ، 20 بچه! و ازدواج با دختران شیعه فقیر بعنوان همسران 2 و سوم و چی از این بهتر که از ازدواج با دختر شیعه ، بچه سنی – وهابی بگیری!حمایت مادی و اقتصادی هم میکنن و میگن هزینه اش با ما!

 

یا مثلا" کشورهای دیگه که برای افزایش جمعیتشون چه برنامه ای در پیش گرفتن ( کلیک ) اونوقت تو اخبار میشنویم که ... ، خودتون می دونید دیگه ( کلیک ) دولت باید شدیدا" حمایت کنه و این سنت تک فرزندی شکسته بشه و سنت های غلط برداشته بشه.



نمیشه حرف زد فرزند بیشتر ، بعد هی مانع تراشی کنن ، خدا روزی رسون هست ولی سیاست هایی پیش گرفته بشه که آدم با خودش بگه وقتی دولت حمایت مادی میکنه و تسهیلات قائل بشه چرا تک فرزندی؟ مثلا" دولت بگه به هر نوزاد متولد شده 1 میلیون ، نوزاد سوم یه خونه میدیم. خدائیش این طرح رو اجرا کنن ملت این سنت رو نمیشکونن بااین وضعیت سن ازدواج بالا وبرنامه ها.تسهیلات کار و ...



خواهش منصف باشید ، چطوری برای وهابی ها اون طرز فکر فرزند بالا ، عذر میخوام ماشین جوجه کشی نیست ، تو بین ما شکوندن سنت تک فرزندی ، بشه این طرز فکر؟ آخه این چه حرفیه ؟

 

***

پیشنهاد میکنم کلیپ پایین رو ببینید.


معایب تک فرزندی از زبان خود بچه ها!

( کلیک )


بعدا" نوشت :

دوستان عزیز تک فرزند دوست!

نظرتون در خصوص فتاواهای مفتی های وهابی در خصوص اینکه شیعیان خمینی را بکشید و به بهشت بروید چیه ؟

( لینک خبر ، فیلم مربوطه  )

========================================

 

 

نظرات 9 + ارسال نظر

منم زیاد اهل این شبکه ها و مناظره ها نیستم ولی وقتی یه پست از چکیده حرفاشون باشه ارزش خوندن داره.کلا باید با عقلت رفتار کنی.دولت نفسش از جا گرم بلند میشه این نظریاتو میده ولی وقتی تو جامعه نتونی خرجشو بدی نباید این حرفارو قبول کنی.خدا عقلو داده واسه همین

حق با شماس یاشل ولی این وهابیت غیر از بی منطقی با قطع و تدوین کلیپ هایی مثل 2 کلیپ اولی داره فضایی ایجاد میکنه که مردم ندانسته به بعضی ها توهین کنن و یکی ندونه میگه واقعا" طرف سواد نداره و باعث بدبینی میشه.

مثلا" یه جا بود دختره به دوستش همین کلیپ اولی نشون داد که مثلا" بگه ببین اخونده بلد نیست یه عدد درست بگه ولی موضوع چیز دیگه ای بود

در مورد بحث اقتصادی اره دولت باید تمام قد وایسه و سیاست های درست اتخاذ کنه نه اینکه 75000 نفر بابت مرخصی زایمان اخراج شن.

در مورد این بحث و مناظره ها هم صمیمانه پیشنهاد میکنم اگه یه روزی مطلب یا شبهه ای شنیدی حتما" در موردش تحقیق کن و نذار تو ذهنت عمیق شه و باعث تشکیک در اعتقاداتت بشه چون تشکیک خیلی بده.

خانم اردیبهشتی چهارشنبه 15 مهر 1394 ساعت 10:09 http://mayfamily.blogsky.com

سلام
من به عنوان یک روانشناس به بعد فردیش بیشتر نگاه می کنم. به هیچ عنوان هم تک فرزندی را هیچ جا رواج ندادم! فقط گفتم بچه دار شدن باید با خواست و نیاز و توانایی های هر زوجی باشه. هر بچه ای حق داره از لحاظ مالی و روانی در حد معقولی تامین بشه! این که بگیم هر جور شده بچه به دنیا بیارید یک نگاه کمیت گراست و نه کیفیت گرا! برای یک عده ای اصلا بهتره بچه نداشته باشند چه برسه سه چهارتا!!!!!
متاسفانه کلیپ ها برام باز نشد! سرعت اینترنتم چند روزه به شدت پایین اومده!
ولی این که بگیم شما هی بچه بزایید در مقابل وهابی ها به فرایند تولید نسل نگاه کوته نظرانه ای داشتیم! چه ما چه اون ها!
برای حفظ نسل شیعه در مقابل وهابیت راه های دیگه ای هم هست ها! مثلا این که در موقعیتی قرارشون ندهیم در سوریه و یمن و هم چنین مکه که کشته بشند!
چند زن شیعه باید بچه دار بشند تا جای این 500 نفری که در فاجعه منا از دست رفتند را بگیره؟!؟!
چه برای شیعه ها چه سنی ها چه وهابی ها و چه یهودی ها و ... این نگاه اجبار به بچه دار شدن و نگاه تولید نسل به زنان نگاه مزخرفیه!

سلام و خیر مقدم عرض میکنم حضور دوست قدیمی وبلاگیم رو در وبلاگ جدید

باید بگم که جانا سخن از زبان ما میگویی . وقتی امکاناتش فراهم بشه چقدر خوبه که سنت تک فرزندی شکسته بشه. من خدای نکرده نگفتم شما رواج دهنده تک فرزندی بودید که!کیفیت گرایی درسته همونطور که گفتین.

من تمام لینک ها رو از آپارات دادم که مشکلی نباشه و امید که زودتر بتونید ببینید . 2 -3 روزه که ما هم این مشکل کم شدن سرعت نت رو داریم و با خواهری شیفت به شیفت از نت استفاده میکنیم.

موضوع این نیست که حالا چیکار کنم و چند تا خانواده بچه دار بشن الان مثلا" شما نگاه کنید که این وهابی ها 300 تا شبکه دارن و شما بگو به چه زبانی کانال ندارن و از روسیه و چین و دارن پیکار جو میرن به داعش ملحق میشن علیه تفکر شیعه + اینکه کشوری مثل آذربایجان هم داره میره سمت اسرائیل و تحت تاثیر وهابیت داره قرار میگیره و در واقع مسلمون به جون مسلمون میفته با تفکر نفرت از شیعه. 10 درصد کشته شدگان حج امسال شیعه ، حدود 1200 نفر رو فقط داعش تو یه روز کشت ، همه جوره دارن شیعه کشی میکنن و کمر به قتلش بستن.

میدونید نمیشه گفت نگاه مزخرفه ، دیدگاه عقلی میگه برای خطر احتمالی چاره کرد.یهودی رو که در جریانش هستید که حتما" باید مادر طرف یهودی باشه تا طرف یهودی بشه و از اینور هم برای منتسب شدن به سادات باید مادر طرف سیده باشه.بهر حال نمیشه ازاین مسئله رشد جمعیت کشور همسایه وهابی غافل شد و بی خیال موند؟ همین الان تو ایران و جمعیت داخلی این بحث مطرحه و اگه امروز براش فکری نشه ، نسل دهه بعد قطعا" براش این یه تهدید محسوب میشه و من نگفتم کمیت فدای کیفیت بشه گفتم باید درست کار بشه نه اینکه 75 هزار خانم کارمند بابت مرخصی زایمان اخراج شن.

اما جدای از تمام این مسائل ،شما دیدین کسی به عربستان بگه بالا چشمت ابروئه؟ هیچکی بهش نمیگه !

یلدا دوشنبه 13 مهر 1394 ساعت 00:02

عجب پست چالشی گذاشتی . من هیچکدوم از این شبکه ها رو نمی بینم

اینکه عزیزانی مثل شما دوست خوبم این دو شبکه رو ندیدن قابل حدسه ولی ممکنه اون 2 کلیپ ابتدایی رو شاید دیده باشید چون دست خیلی ها دیدم و خواستم که در جریانش باشید.

واقعا" چالش بر انگیزه

سپیده 21 یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 19:35

در مورد حرفات فک میکنم امیر
ممنون بابت این پست عزیزم

ماشالله به داییت
خدا بیشترشون کنه



مدتها بود که میخواستم این پست رو بنویسم ولی وقتی برنامه غدیر شبکه ولایت و تعداد بچه های کارشناسان شبکه ولایت گفته شد دیگه نباید سکوت میکردم.

خیلی ها دور گرفتن و هر چی دلشون خواست - مخصوصا" بخاطر عدم شناخت علمی ایشون - بهش گفتن و هر چی دفاع میکردم من بد میشدم و اونا خوب.

هر کی ندونه فک میکنه چه خبره.دیگه نمیگه که برداشتن حرفاشو کات کردن شده این. حداقلش حداقلش اینه که این اقا ، اینقدر جذبه داشته که بچه های کم سن و سال نشستت پای برنامه اش و رفتن در مقابل وهابیت با سند صحیح از منابع خودشون وایستادن بر عکس وهابی ها که دارن به بچه هاشون کشتار و شیعه کشی یاد میدن.

این درده که اینو نمی بینن و دق و دلیشونو سر ایشون خالی میکنن و دشمنان ایشون هم همه جوره داره بهش دامن میزنه. اینکه من حتی این پست رو pdf زدم قصدم این بود که این مطلب رو پخش کنم .

اوناایی که شبکه ولایت رو میبین میشناسن ایشونو ولی خیلی ها نمیشناسن و شاید هم هیچوقت هم نشناسند ولی من همینقدر در توان و وسعم در دفاع ازایشون قدم برداشتم

آدم دوست داشتنی ای هست و نفسش حق بر عکس اون مرتیکه عقیل هاشمی مثلا" سید که همه چیز رو انکار میکنه همه حرف هاشون ضد و نقیض. اینارو کسی نمیبینه و همه زوم کردن سر این شخص و زدن ایشون. این درده. بماند که اگه تو اسلام ، شیعه آخوند داریم تو اهل سنت ماموستا ، تو یهودیت که یعنی اگه چیزایی که تو این مدت متوجه شدم رو بیام بگم از خباثت این یهودی ها روز به روز و لحظه به لحظه از این یهودی های صهیون متنفر میشی . کسی اونا رو نمیبینه و همه چیز رو از چشم ایشون می بینن.

==================================
خدا به شادی سلامتی بده ": )
مرسی

ماهی سیاه کوچولو یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 19:03 http://1nicegirl8.blogsky.com/

سلام
چند روزی وقت بدی کلیپ ها رو ببینم و نظر بدم

اکی ": )

من هم مدت زیادی طول کشید تا این مستندات رو جمع کنم تا نهایتا" بشه این پست ": )

ولی بعدش حتما" نظر بده و اگه موضوعی خوب نگفته بودم یا ابهامی درش بود بهم بگو که باعث شبهات بعدی نشه.

سپیده 21 یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 18:46

وای امیر چقد معصومانه دلشون خواهر برادر میخواست
دلم ریش خوب آخه

نمیدونم چی بگم
باید بهش فک کنم
مرسی بابت کلیپ
خیلی تاثیر گذاره واقعا.

یه بعد تک فرزندی متاسفانه همین موضوعه خب!

این کلیپ که اره ولی همسو شدن دشمن با اعتقاد فرزند کمتر زندگی بهتر خیلی خطرناکه و خب بعضی سیاست ها هم متاسفانه آب به آسیاب دشمن ریختنه.

سپیده 21 یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 18:39

نه امیر ما 3 تا خواهریم من اولیه ام.
ولی خوب واسه تک فرزندی دلیل های خودمو دارم
البته به هرکی میگم تک فرزندی! سریع جبهه میگیره که نه اینکارو نکن و فلان و فلان.نمیدونم کار درست واقعا چیه
نه وقت نشد الان میبینمش

خداحفظتون کنه
درسته و هر کسی دلایل خودشو داره ولی باید نیاز طرف مقابل هم ببینه یعنی خب اون بچه هم گاهی نیاز داره اوقات تنهایی خودش رو با خواهر بردار همسن کوچکتر خودش بگذرونه .

و خب میدونی ظلم خیلی بزرگیه تک فرزندی اگه فقط یکی ادم بچه داشته باشه.نمیگم بچه زیاد ها؛ نه ولی یکی هم بده ؛ کسی هم نگفته سریعنی مثلا" 3 تا بهم یهو!

مثلا" دائی خودم تو زایمان دوم خانمش 3 قلو زائیدولی یخچال خونشون از خونه ما ماشالله هزار ماشالله پرتره!

4 تا بچه که اختلاف اولی با 3 تا بعدی 2-3 ساله!

گاهی اینطوری میشه و دائیم اینا همشون 3 تا رو دارن غیر این دائیم که 4 تا شدنالبته اینطوری پیش بره دولت مجبوره بیشتر تسهیلات بده که انشالله همینطور باشه

کاکتوس یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 18:01

سلام
خوبید؟
چه خبرا
نصفه نیمه خوندم
چون بیشترش کلمات بهم یخته بود
جالب بود اما جالب تر حوصله ی جناب عالی و پیگیریتونه
راستشو بخوای به نظرم فقط باید ادم بود دیگه مسیحی و وهابی و مسلمونو این حرفا مداره
از این همه چیزای مسخره خستم و زیاد بهش فکر نمیکنم

ممنون از دعوتت
راستی چندباری اومدم ولی حرفی واسه گفتن نداشتم
ای همچی دلمم تنگ شده بود
ایشالا همیشه موفق باشی

سلام.مرسی ، فایل pdf رو گذاشتم تا مشکلی نباشه.

چرااتفاقا" داره ، مسیحی مشکلی با بقیه نداره ، یهودی هم نهایتا" طرف مقابلو تبعید کنن ولی تکفیر نمی کنن ولی وهابی تکفیری همه رو میکشه ، براش فرقی نمیکنه مسیحی باشه ، شعیه باشه یا کس دیگه

مرسیسم!

سپیده 21 یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 17:45

بحث سنگینیه امیر
بذار یخورده در موردش فک کنم.

ولی منم همیشه نظرم رو تک فرزندی بوده !

خودتون هم تک فرزند بودین؟

اون کلیپ اولیه رو دیدی؟
http://www.aparat.com/v/4j3bO/معایب_تک_فرزندی_(حتما_ببینید)

چی بگم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد