ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

50.آذر خرم

========================================

 

اسمش آذر خرم است ، می گفت داستانش از جایی شروع شد که دید کشته شدن مردم غزه خیلی ساده شده است ، هیچکس هیچ حرفی نمی زند ، منظورش افرادی بودند که میتوانستند واکنش نشان دهند و واکنش آنها دیده شود و نه مدعیان دروغی.

 



او از این موضوع ضمن بیان ناراحتی با خود گفت : حالا من چیکار میتوانم انجام دهم ، اگر حرفی میتوانم بزنم ، بزنم و اگر کاری بتوانم انجام دهم باید انجام دهم که شروع کارش با ساخت کلیپ حقوق بشر بود ( کلیک )

 

این یکی دو روز سعی کردم تمام کلیپ هایی که به همراه گروه مربوطه اش ساخته بود را دانلود کرده و ببینم . در یک کلام ، بعضی ویدوهایش عالی و در راستای فرهنگ سازی بود که در انتها بهترین ها از نظر خودم رو لیست میکنم.

 

می دانید ، بعضی از دوستان هستند که حرف ها و نگرش آنها بسیار میتواند تاثیر گذار باشد و مخصوصا" در جامعه ی امروز که زنان پیشتاز هستند و گوی سبقت رو از مردان گرفته اند ، البته هر کسی در حوزه ای عمل میکند ولی کسانی که در حوزه رسانه عمل میکنند و سعی در فرهنگ سازی بعضی مسائل دارند  را باید بیشتر دید . امید که اگر نمی توانیم همچون آنها عمل کنیم ، حداقل حمایت را از آثارشان داشته باشیم ": )

***

بهترین ها ( به نظر من )

------------------------------

 

 

1:زن                                     ( کلیک )

2:فیلم گذاشتن در دنیای مجازی ( کلیک )

3:پلیس فتا                             ( کلیک )

 

4: تا ابد                                  ( کلیک )

5: الگو                                   ( کلیک )

6:جهان                                  ( کلیک )

7: اینستاگران                         ( کلیک )

8: دختربد-خوب-عالی               ( کلیک )

 

من موراد 4 و 8 رو بیشتر از بقیه دوست داشتم و روم تاثیر گذاشت ": )


***

س.ن : به نظر من امروز دیگه تلوزیون رسانه اول نیست ، نظر شما چیه ؟

 

 

========================================

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدیه جمعه 17 مهر 1394 ساعت 16:46

سلام
خوبی امیر؟؟؟
پس چیشد این گپ تلگرتمم؟؟
ای بابا
دلم براتون تنگیده حداق اونجا ببینمتون
بهم خبر بده ها

سلام.کجائین شما؟!

راستش اکیپی در کار نیس ، هیچکی استقبال نکرد و خب با این وضعیت دیگه نه اکیپی در کار خواهد بود و نه تلگرامی .

مرسی که پیگیر بودی
===================================

تمام کامنتدونی وبلاگت بستس نمیتونم براتون کامنت بذارم.
لطفا" حداقل ایمیلتو بذار خب!

پسر خوب زیادم که کامنت بزاری فکر میکنن بینمون خبریه.ضایع بازی در نیار دیگه.مثل بچه آدم یکی یا نهایتا دوتا دونه کامنت واسه هر پستی بزار.ما قبولت داریم با همونا.منم وقت واسه جواب به کامنت ندارم که.البته بیشتر از اینکه واسمون حرف در بیارن نگرانم.امیدوارم درک کنی.

خب اینا ندیدن که من مقصرم یعنی ؟ هعی زمانی تو وب نویسی دعوا بود سر اینکه کی کامنت اول رو میذاره ولی حالا اینطوری کامنت گذاشتن و تفکر بعضی ها ؟!

باشه مشکلی نیس
شما لطف داری

========================================
چی بگم یاشل ، به خدا بعضی ها کامنت ندیدن ، چرا اینطور فکر می کنن کامنت زیاد با مدیر وبلاگ به این معنیه؟

من نمیتونم مثل بقیه باشم ، یکی میاد 1 کامنت میده میره من بلد نیستم ، کامنت هام هم تک جمله ای و خوبه و عالیه و این صوبتا نیست .

یاشل میدونی چرا وقتی از وبلاگ سابقم اومدم اینور خواستم که حتما" بهم بگن که اگر همچنان دوست دارید همراهم باشید بگید که آدرس براتون بذارم؟ یکیش همین دلیل بود .

من میتونم یه کامنت بذارم ولی طرز تفکر بعضی ها رو هیچوقت نمیشه عوض کرد چون فکر میکنن همونجوری که فکر میکنن پس همه همونطوری هستن.

اون خانم اولین نفری نبود که اینطور نظر داد ، من سر قضیه سربازی و بحث های پیش اومد با یکی از وبلاگ نویس ها مفصل بحث کردم ، بحث از وبلاگ من شروع شد و به وبلاگ ایشون ختم شد ، یکی پیدا شد مشابه حرف اون خانم رو زد ، مدیر وبلاگ هم جوابش رو داد ولی این تفکر اونطوری پیدا نشد.

من بخاطر شما حرفی نمیزنم ولی ایشالله افرادی جذب اون طرز تفکر بشن که همونطور فکر میکنن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد