ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

53.شعار دادن خوبه ولی عمل کردن قشنگتره ": )

========================================


سوالی که بارها از خودم پرسیدم اینه که  چرا بعضی ها خوب بلدن حرف بزنن بعد موقعی که دعوتشون میکنی به طرز نامحسوسی که اصلا" هم حس نمیکنی میپیچونن ؟ خب دوست جان ، حرف رو خیلی ها میزنن ولی اگه شما قدم برداری خیلی ها پشت شما گام برمیدارن ، اما وقتی فقط شعار باشه هیچی درست نمیشه . خوبه هنوز عزیزانی هستند که بلد نیستند فقط نگاه کنن!


***

متاهلین مزدوج شده که الان سرتون شلوغ شده!الکی مثلا"

جاتون خالیه اینجا ، میدونم میدونم فرصت سر خاروندن ندارین ولی همش بهانس


توت جان ، فافی ، گلابتون ، بهار ، مریم ، قندک بانو و ....


حالا بعضی دوستان سال به 12 ماه یه کامنت میذارن ولی بعضی ها فک کردن که چون نمی نویسن یا مثلا" اسم وبشونو عوض کردن هیچکی نمیفهمه! باشه باو!خیلی زرنگین شما ، خوش باشین ، 


هرچی باشه ، 

دنیای شما رنگی رنگی تر از دنیای ماست

هی هم الکی بهمون میگید خوش به حال شما مجرد ها ، الکی مثلا" شما خیلی سخت میگذره بهتون!

========================================

نظرات 2 + ارسال نظر

چی شده پسرکم؟

در کل گفتم اگه کسی به ایده یا آرمانی عقیده داره و ازش دم میزنه لطفا" گاهی هم عمل کنه!

یکی از دوستان خیلی قدیمی که الانم نیس یه زمانی هی میگفت که من مثلا" دانشگاه یه جوری بودم که همه رو مثلا" تشویق به انجام کاری میکردم که خوب بود و همه هم به تبعیت از من عمل میکردن . بعد من یه برنامهگذاشتم و با توجه به همون پست گفتم حالا کهایشون اینقد جمعی هستن حتما" میاد و شرکت میکنه ولی نه استقبالی نه چیزی

بعد گفتم شاید ایشون فقط اینطوری بودن بعدا" دیدم نه ممکنه خیلی ها شعاری عمل کنن ولی وقتی بهش پیشنهاد انجام کاری میدی خیلی بی تفاوت رد میشن و دوست دارن تو حوزه شعار بیشتر عملگرا باشن تا تو حوزه عمل.

اینم یه جورشه دیگه

=============================

در مورد قسمت دوم پست هم که واضحه دیگه

زینب پنج‌شنبه 23 مهر 1394 ساعت 04:52 http://roozoroozegareman.blogfa.com/

سلام
خخخخ....اماسیس...اینا همش الکیه میگن دنیا متاهلا بده و متاهلا الکی می نالن
اینا برا ما مجردا می گن دلمون نسوزه تهناییم...وگرنه کی از همراه داشتن تو زندگی و تنها نبودن بدش میاد ؟:|

فعلا" که متاهل هایی که این پست رو دیدن سکوت اختیار کردن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد