ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

66. فیلم سقط جنین ( فریاد خاموش )

 

======================================

+اول از همه بگم که این پست شاد نیست

 ***

مجموعه فریاد خاموش در خصوص ماهیت حقیقی سقط جنین و فریادهای بی صدای جنین 12 هفته ای و تقلای اون برای فرار از دستگاه سقط جنین هست که فیلمبرداری شده و در یوتیوب قرار گرفته منتها بخاطر دردناک بودن اتفاقی که به نمایش گذاشته شده و اعتراض به ماهیت حقیقی سقط جنین ، اون فیلم از یوتیوب حذف شده.


 

کل مجموعه چیزی حدود 30 دقیقه هست که در اون روال سقط جنین و اینکه چطور اینکار با دستگاه انجام میشه و میانگین سقط جنین در آمریکا چقدر هست پرداخته میشه ولی من 3 دقیقه از فیلم رو جدا کردم که میذارمش و پیشنهاد میکنم حداقل یکبار اون کلیپ 3 دقیقه ای رو ببینید و بعدش کل مستند رو دانلود کنید تا کامل متوجه این حقیقت تلخ بشید.

کلیک

***

+ برای دانلود کامل مجموعه فریاد خاموش میتونید اون رو از اینجا ( + )  دانلود کنید.

 

++ نرم افزار Bros.TS.Converter هم نرم افزار جالبه !هم برای edit فیلم و هم convert اون به فرمت های دیگه!

======================================

نظرات 2 + ارسال نظر

چه غم انگیزانه
ولی بازم خوبه صحنه واضح نبود نترسیدم

اینم فیلمش خیلی قدیمیه

توت دوشنبه 2 آذر 1394 ساعت 16:02

خب کلا کورتاژ چیزه خیلی بدیه
قضیه اینکه جنین فرار می کرد رو شنیده بودم
یه پزشک می گفت، حتی اگه بچه خودش تو شکم مادر بمیره بهتره کورتاژ نشه و خودش دفع بشه، اخه این کورتاژ بدن جنین رو تیکه تیکه می کنه، حتی آدم دلش نمیاد برای یه بچه مرده این کارو بکنه، چه برسه به بچه ای که روح داره

تو این کلیپ 3 دقیقه ای هم همین قسمت رو ویرایش کردم و گذاشتم . اصن حالم بد شد.حالا اسمش هر چی میخواد باشه باشه.

دکتره اوایل فیلم میگه یه دکتری بود 10000 تا سقط جنین انجام داده بود و بعد از دیدن این فیلم اتاق رو ترک کرد و دیگه هیچوقت عمل سقط جنین انجام نداد و همینطور یه خانم فمنیست متعصب دیگه که سقط رو حق خودشون می دونستن بعد از دیدن فیلم دیگه دربارش حرف نزد.

من نمی دونستم تو کورتاژ جنین تکه تکه میشه ، و حتی اینکه دستگاه سر جنین رو هم تکه تکه میکنه . چطور دلشون میاد ؟ اصن دل آدم ریش ریش میشه.

واقعا" همینطوره که میگی.
=========================

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد