ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

68.اقا فیله !

======================================


سوال:

یه سوال فنی برام پیش اومده. بچه ها  چجور میشه به f.b  دسترسی داشت ؟

من قبلا" با وب فـ.ـری میرفتم ولی الان اون خراب شده هیچ جوره بهش دسترسی ندارم ": (


 

اگه کسی راه حلی داره و خودش از همون استفاده میکنه ،

 دوست دارم بشنوم ": )


***

نکته :

مرور گر yandex برای کشور ر.و.سـ.ـیه هست و قـ.ـابـ.ـلیت جالبی که داره اینه که اگه به حالت تو.ر.بو بره ، ا.ی پـ.ی از کشو.ر مبد.ا به کشو.ر مقصد ( از آ.ی پ.ی ا.یر.ان به آ.ی پی ر.و.سیه عو.ض مـ.ـیشه ) و علی رغم اینکه بیشتر سایت هایی که ا.قا فـ.ـیله د.م د.ر.ش نشسته رو ، د.و.ر.ش زده و با ا.ی پ.ی ر.و.سیه بـ.ـا.ز میکنه اما نمیتونه f.b & you.t.ube  رو با.ز کنه .


( + و ++ )

 

======================================

نظرات 4 + ارسال نظر
kachi چهارشنبه 4 آذر 1394 ساعت 12:18

هات اسپات جانم!هات اسپات

به به !سلام کاچی خانم عزیز
از اینورا؟!

خوش اومدی ، همیشه بیای اصن

مرسی

مسافر سه‌شنبه 3 آذر 1394 ساعت 12:10

من با کرامات اهل بیت که مشکل ندارم .
من فقط میخوام چیزی رو قبول کنیم که معتبر باشه...
خودم اون قسمت رو و تفاوت رنگ و...اینها رو دیدم.منتها سوالم این ه واقعا فکر میکنید دلیلش این باشه؟
بعدم13 رجب ایرانیا که تا حالا مکه بودن.چرا فیلم نگرفتن.تعریف نکردن؟
این هم برام سواله
ضمن اینکه اگر شما به این نتیجه رسیدین خیلی هم عالی.
منم سعی میکنم یه روزی حقیقتشو بفهمم و اون روز دیگه برام مهم نیست کسی ان قلت بیاره یا نه! من دوست ندارم ما شیعه ها هرچی بهمون گفتن رو سریع قبول کنیم و بذاریم پای کرامات اهل بیت.پرواضحه که بر منکر کرامات اهل بیت هم لعنت میفرستیم!
و این رو هم بگم خودم خیلی دنبال این موضوع بودم.دیدم شما گفتید تحقیق کردید خوشحال شدم.نمیدونستم مساله اینطور پیش میره

البته من دیگه مث شما جوونا حال و حوصله ی تحقیق اینا ندارم.ان شاالله خود جواب میاد سراغم

سخت نگیر باو ، چجوری مگه پیش رفت ؟

تحقیق من موضوعش اصن 13 رجب نبود ، یه چیز دیگه بود ولی این موضوع ضمیمه اون شد. در ثانی دیروز داشتم یه مقاله میخوندم که نوشته بود وهابی ها مکه رو کردن دیزنی لند و اثار تاریخی خود مکه که حدود 95 چیز بوده رو نابود کردن . وقتی فضای اطراف مکه رو دارن گسترش میدن و اون قسمت طواف رو چند طبقه ای کردن ( اسمشو نمیدونم ) شما طرح آینده مکه رو دیدی چیکارش میخوان بکنن؟

از اینا هیچی بعید نیس.تفکر وهابی یه مدت دیگه میگه اصن مکه چوب و سنگه اونم میزنن خراب میکنن.

ولی برگردیم سر 13 رجب . من تو تحقیقم گفته بودم 13 رجب یه همچین اتفاقی میفته و یکی از دخترای کلاس گفته بود من رفتم مکه یه همچین چیزی رو ندیدم منم مستند پرینت گرفتم بین دوستان پخش کردم ولی اینکه چرا 13 رجب و اینکه چرا فیلم نگرفتن رو شاید خود شما بخشیش رو بدونی.

وهابی ها کلا" با این چیزا مشکل دارن و حتی بالای گند خضرا اگه دقت کنی یه پنجرست و میگن که یکی رفته بوده اون بالا رعد و برق زده همونجا مرده و همونجا دفنش کردن وقتی تفکر کسی اینطوریه انتظار الکی ای هست که بذاری ازش فیلم بگیرن و پخش کنن و حتی تو همین کشتار اخیر فیلمی در یوتیوب منتشر شده بود که خود سعودی ها رو متهم میکرد سریع از یوتیوب حذف شد و هر بار که اون فیلم در یوتیوب گذاشته میشه سریع حذف میشه پس نمیشه روی این موضوع مانور داد.

حتی یادمه یه سال تلوزیون خواست بره از فدک که تو عربستان هست بره فیلم بگیره و مخفیانه رفت و تا سعودی ها شستشون خبر دار شد جمع کردن رفتن!

بحث دیگه اینکه ایا واقعا" 13 رجب اون اتفاق میفته یا نه ، با این مقدمه که لازمه یاداوری کنم که وهابی ها اولن منکر تولد حضرت علی ع در مکه هستند ، ثانیا" اگه بپذیرند میگن که ایشون در خانه ای متولد شدن که پر از بت بود و چه فضیلتی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ولی شاید تو این مقاله ، جواب سوالتون باشه و اگه من تندی ای نشون دادم و اسائه ادبی شد عذر میخوام

http://islamquest.net/fa/archive/question/fa6400

و البته انتقادت و کامنت هایی که اینجا مطرح شد
http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?id=315&bank=khabar&startrec=1

============================
یه شعری هم هست که میگه

فرخنده نموده است علی ماه رجب را از اوج ادب درس بداده است ادب را
سنی زچه رو ، رو به سوی کعبه نمودی ؟ دانی که علی زاده بود خانه رب را ؟
دانی که عمر از چه دهد داد خلافت ؟ دانی که ز او چون و چرا چیست سبب را ؟
می خواست تلافی احد را بنماید بشکست علی پشت دلیران عرب را
تا زنده نماید روش آل ابو لهب کرده است در بیت علی جمع حطب را

خدا تو قران به حضرت مریم میگه از معبد برو بیرون ولی به فاطمه بنت اسد میگه بیاتو کعبه 3 روز هم پذیراییتو میکنم ": )

مسافر سه‌شنبه 3 آذر 1394 ساعت 01:16

اصل موضوع رو که متوجه شدم.
منتها اصن قابل قبول نیس یه جورایی.
کعبه ساختمانش از اون موقع تغییر کرده.آخرین بار حجاج بازسازیش کرده.پس همون کعبه ای نیس که دیوارش شکافته شده.
فیلم و عکسها چیز خاصی رو ثابت نمیکنه.
چند تا میخ....
باید فیلم همون روز نشون داده بشه.ترکهایی که همون 13 رجب میخوره.

الان فیلم و عکسها فقط میخ و پیچ(؟) نشون میده.خب که چی؟!یعنی هیچ جاش میخ نداره؟ نمیدونم والا!
اینا که تحقیق نمیشه.تمومش حرفها و عکسهای تکراری
اثبات نشده که. من تا منبع موثق نداشته باشه یا به چشم خودم نبینم باورم نمیشه!
البته الان کلن قرار نیست شما اثباتش کنیفقط گفتین تحقیق کردین منم مشتاق بودم بدونم راست ه یا شایعه.باز هم ممنون

پس شما فقط بفرما چرا ، چرا رکن یمانی نوع مصالحش و رنگش با قسمت های دیگه فرق میکنه و وهابی ها همونطور که تو عکس ها هم معلومه اون قسمت رو هی تعمیر میکنن و میخ میزنن

سوال واضحه
-----------------------------------

اونا همینطوری رو همه چی لاپوشونی میکنن انتظار داری سریع و انلاین بیان فیلمشو بگیرن بذارن؟

تحقیق من برای 4 سال پیش بود که دادم و تموم شد الان از کجا بیرمش؟من هم براتون عکسشو گذاشتم هم فیلمشو ایندفعه رفتین برین با دقت ببینید و بررسیش کنید تا منبع موثق بشه براتون ولی یادتون باشه حتی اگه شما هم برین ببینید و تایید کنید اونوقت یه سری دیگه مثل الان شما براتون ان قلت میارن.

بهرصورت قبول یا ردش و انتخابش با شماست ولی هر چی که هست چون مستنده پس حداقل شایعه نیست.

امام اولمون کراماتی دارن که این در مقابل همه اونها خیلی ناچیزه

مسافر دوشنبه 2 آذر 1394 ساعت 19:44

الان اینا که گفتی یعنی چه؟!(با صدای شیرفرهاد!)
خب من هیچکدومو ندارم و در نتیجه نمیتونم توضیح بدم
راستی در مورد پست قبل. من که مجاب نشدم!

خو ایرادنداره ": )
ظاهرا" هر سال رکن یمانی ( همون قسمتی که فاطمه بنت اسد از اونجا وارد کعبه شد ) ترک بر میداره و وهابی ها هر سال اونجا رو میخوان لاپوشونی کنن و با هر چی که میفتن به جونش و هر چی میخ و سنگ میزنن ، نتیجه نمیگیرن و هر سال اون قسمت روز از نو روزی از نو.

نتیجه هم اون میشه که اون قسمت سنگ و رنگش با قسمتهای دیگه فرق داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد