ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

70+1

سلام به چند دوستی که همچنان اینجا رو میخونن. الان که دارم این متن رومی تایپم یکدستی می تایپم!با دست راست . یه دستی نوشتن هم جالبه!


عامو چه خبر مبرا؟ من هنوز همونطوریم . روزها به همونمنوال میگذره ولی شاعر می فرماید خبری امد خبری در راه است .دییررررییییین من پس پریروز رفتم گواهینامه مو عوض کردم.86 گرفته بودم! فک کنم لازمم باشه کلاس رارندگی برم!از پشت ماشین نشستن یه فرمون گرفتنش رو یادمه! البته اینم کم چیزی نیستا!خودش خیلیه!


دیگه جونم براتون بگه فک کنم داستانام تازه شروع شده! احیانا" هم لازم باشه همه اونها در تاریخ ثبت بشه!یه حرف در گوشی هم میخوام بزنم. اگه جنبه دارین تشریف بیارین ادامه مطلب!


  از دائیم پرسیدم دائی جان من اول به نظرت با دخترو آشنا شم و خرج کنم در شرایطی که با کسی آشنا نیستم یا ماشین بگیرم؟ گفتن که ماشینو بگیر تا با دخترو آشنا شی . جمله اش خیلی فلسفی بود اصن.


البته من بیشتر نقش رارنده رو دارم! رارندگی باید سخت باشه نه ؟ مخصوصا" اینکه خیلی هم گذشته باشه.

نظرات 7 + ارسال نظر
کاکتوس سه‌شنبه 29 دی 1394 ساعت 21:25

امیر علی اسم ماشینشه خخخخ
ماشین داره دیگه زن می خواد چیکار
انقدر باحال صداش میکنه امیر علی فکر می کنی داره بچه شو صدا می کنه

واع!

پس خیلی وابستشه!

کاکتوس سه‌شنبه 29 دی 1394 ساعت 21:23

امیر علی اسم ماشینشه خخخخ
ماشین داره دیگه زن می خواد چیکار

کاکتوس پنج‌شنبه 24 دی 1394 ساعت 15:52

مبآرک باشه
به سلامتی
چرخش برات بچرخه ایشالا
شیرینی ما یادت نره
یادش به خیر پسر عموم می خواست گواهینامه بگیره چقدر امتحان ایین نامه داد
بیشتر از ده بار کلی خندیدیم
الان یه امیر علی داره که کلی دوسش میداره

مرسی

ایشالله که خدا حفظش کنه زیر سایه پدر ومادرش

کاکتوس سه‌شنبه 22 دی 1394 ساعت 19:40

ماشینو گرفتی ؟
زن اول پسرا ماشینشونه

آره ، دیروز یعنی چهارشنبه همه کارهاشو کردیم و آوردیمش": )

چه باحال!

منم گواهینامم ماله سال 85 ایناس.خخخ
رانندگی و ماشین واسه پسرا از اوجب واجباته زود بخر عقب نمونی پسر شیرازی

اوه یاشل!حالا همه چیز تمدید گواهینامه به کنار!جریمه هم میشی بابت تاخیر در تمیدید!همونطور که من شدم!

اونکه بله یاشل جان ": )

زینب شنبه 19 دی 1394 ساعت 21:54 http://roozoroozegareman.blogfa.com/

سلاملیکم
یه دستی که هنر نیست.من موقعی بوده داشتم شام میخوردم با پام تایپ کردم ! (دوروغ میگم)

آقا من قضیه در گوشیو نفهمیدم
دخترو دیگه کیه؟ تو رانندشی؟

عجبز!

دخترو منظور دختر است . شیرازی گفتم. این قضیه رانندگی هم داستان داره.
میگم حالا ": )

مسافر پنج‌شنبه 17 دی 1394 ساعت 17:26

*سلام عامو . مگه دخترو شیرازیه که زدی شبکه استانی شیراز؟
*بعدم اعتماد به سقفی داریا. سال 86 گواهینامه گرفتی اونوقت تازه میگی "فکر کنم" لازمم باشه کلاس رارندگی؟!
*یه دستی تایپ میکنی که شعر شاعر رو تحریف میکنی دیگه. خبری امد نه. خبر آمد

من کلی چیز میز بعنوان جواب نوشته بودم!چی شدن؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد