ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

72

======================================

 

قبل از اینکه پست قبلی رو ادامه بدم باید یه ماجرایی رو قبلش بگم و اون هم ماجرای گرفتن تمدید گواهینام ام هست.

 

این اتفاق از اون اتفاق هایی بود که یعنی باید در تاریخ ثبت بشه ، البته من هیچوقت اونروز رو یادم نمیره چون انروز از روزهایی بود که من شاد بودم برعکس روزی که رفته بودیم دنبال خرید ماشین که هیچ حس خاصی نداشتم!

 

 

======================================

   

 

======================================

از خونه ما تا پلیس+10 خیلی دوره ، کمتر از 5 دقیقه!یه بار قبلا" ها رفته بودم ببینم تمدید و تعویضش مدارک چی میخواد ولی چون کاغذش گم شده بود مادرم یه بار رفت که ببینه چی میخواد آماده کنم ببرمشون کار رو یکسره کنم!

 

همون عکس و شناسنامه و اینا و گواهینامه قبلیم!البته با جریمه اش . اونروز که رفتم چون pos  اینا مشکل داشت منو فرستاد اول چشم پزشکی بعد که برگشتم کل هزینه رو از من بگیره.بلافاصله بعدش رفتم چشم پزشکی که دکتره قرار دادش تموم شده بود و من باید نوبت اون یکی دکتره می رفتم کهمی افتاد چهارشنبه .

 

صبح حوالی 9 اینطورا سریع رفتم چشم پزشکی که اوه چقدر شلوغ بود!یه ساعت منتظر موندم تا نوبت من بشه!3 نفر 3 نفر رفتیم داخل تا تست بشیم . از همین تابلوها که بگین جهتش کدوم وره و باز و بسته کردن انگشتها و اینکه رو پنجه راه بریم و با پاشنه برگردیم عقب.

 

خلاصه همه چیز عالی بود و برگشتم پلیس+10 و همه مدارک رو بهش تحویل دادم و یه برگه بهم داد که توش مشخصات گواهینامه و اینا رو نوشته بود . گفتش که ظرف 20 تا یکماه گواهینامه جدید میاد دستم.

آهان یه چیز هم گفت برام عجیب بود . قبلا" ها گواهینامه یا پایه 1 بود یا 2 ، بعد ب 1 و ب 2هم داره گفتش که شما ب 1 سال فلان چون بودین میشیه پایه 3! جلل الخالخ! خلاصه گفتش میتونید سواری دیگه نهایت تا وانت برونید!خداتئی دمش گرم بهم تخفیف داد ولی خیلی دوست داشتم یه بوئینگ هم برونم!

 

کل هزینه اش سر جمع شد حدود 70 تومن.

 

======================================

 

 

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
azam جمعه 9 بهمن 1394 ساعت 23:16

چرا اتفاقا همون تلگرام هستم و کمتر یاد وبلاگ میافتم
امشبم از شدت بیکاری یاد وبلاگ افتادم

عجب

شبکه های مجازی چه به سر وب نویسی اوردن

azam جمعه 9 بهمن 1394 ساعت 23:03 http://zeitoonesabz.blogfa.com/

علیک سلام و این صوبتا
ممنان،همین دور و برا،مثل همه بیکار

چه آنلاین!

باز ولی شما ارشد گرفتین ": )

azam جمعه 9 بهمن 1394 ساعت 21:56 http://zeitoonesabz.blogfa.com/

سلام
چقدر خوبه هنوز مینویسی
ماشین خریدنت مبارک
کسی که گواهینامه بگیره اگه سال ها هم پشت رول نشینه محاله یادش بره،الان ماشین و گواهی نامه واقعا واجبه
فقط یه سوال،البته ببخش که می پرسم:کجا شاغلی الان؟

فعلا" جایی شاغل نیستم .

اونایی هم که شاغل بودن الان تشریف فرما شدن آژانس تا راننده آژانس باشن.

مرسی اعظم بانو جان ": )
راستی کم پیدایی. نیستی در واقع.چه خبرا؟ چیکار میکنی؟

منکه نفهمیدم این پست چیش مهم بود که باید تو تاریخ ثبت بشه؟چیز خاصی نبود که
راستی این تتمدید گواهینامه ت ماله کیه؟تازگیاس؟که هزینه ش 70 شده

برای 86 بود. شاید محل شما هزینه اش بیشتر بشه.

کاکتوس سه‌شنبه 29 دی 1394 ساعت 21:32

وجودت مهمه
قسمته
یکی زود یکی دیر وقتی قسمتت بیاد ...دیگه اومده دیگه خخخخ
نگران نباش هرچیزی به وقتش اتفاق میوفته
راستی بیا وبلاگم عکس پلنگ صورتی گذاشتم فقط به خاطر تو
نمی خواستم بزارم گفتی دوست داری گذاشتم
دیگه ماشین خریدی کمتر میای این ورا خخخخخ
سخت نگیر پسری

بله ، حق با شماست ": )

عجب ، ولی باورت میشه این مدت با هاش هیج جا نرفتم ؟

کاکتوس سه‌شنبه 29 دی 1394 ساعت 21:30

وجودت مهمه
قسمته
یکی زود یکی دیر وقتی قسمتت بیاد ...دیگه اومده دیگه خخخخ
نگران نباش هرچیزی به وقتش اتفاق میوفته
راستی بیا وبلاگم عکس پلنگ صورتی گذاشتم فقط به خاطر تو
نمی خواستم بزارم گفتی دوست داری گذاشتم
دیگه ماشین خریدی کمتر میای این ورا خخخخخ
سخت نگیر پسری

کاکتوس پنج‌شنبه 24 دی 1394 ساعت 15:54

همین جوری مشخصه دیگه
خسته و یکم دو دلی
فکرت کلن مشغوله
از دست دخترو خخخخ

خب این همش نیست ، یعنی مثلا" گاهی فکر میکنم چرا همه دوستام متاهل شدن و الان بعضیاشون بچه هم دارن ولی من هنوز ...

گاهی به وجود خودم شک میکنم که اصن وجودم مهمه ؟ گاهی هم فک میکنم اصن مهم نیستم

نمی دونم ، اوضاع قاطی پاتی ای هست

کاکتوس سه‌شنبه 22 دی 1394 ساعت 19:48

تمدید گواهینامه هم برای خودش یه داستانه عجیبه
خوبی ؟
نیستی ؟
زیاد حال و احوالت ردیف نیست انگار
کم میام مثل قبل حال و حوصله نیست
به نظرم به قول دایی جان اول ماشین بگیر
ماشین که بگیری دیگه دلت نمی خواد زن بگیری

سلام
خوبمی ": )

چرا؟از کوجا فهمیدی؟

حرفت ، حرف حسابه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد