ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

پروانه های دوست داشتنی من ": )

======================================

دیروز ایده ی جالبی به نظرم رسید! کار گروهی اون شعر معروف سیمرغ

کلیک کنید 


مشاهده کلیپ 

از چیزی که فکر میکردم بهتر پیش رفت ، شاید اینجا کلیپشو با شما اشتراک گذاشتمش ": )

======================================

نظرات 2 + ارسال نظر
یاشل.ماجراهای خواستگاری پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1395 ساعت 22:36 http://majerahayekhastegari.blog.ir/

منکه از این پستت سر در نیووردم.
کلا کارات مرموزه ها نیاز به توضیح بیشتر داره پسر جان

من خودم مرموزم و اعتراف میکنم

مسافر پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 11:56

شاید نه! کلیپشو لطفا بذار :)

چشم ": )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد