ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

کات!

با عکس پایین

 گریه میکنم  از سواد کم خود  در دریای عمیق نادانسته 


خودمو با آهنگ پست قبلی خفه کردم!بالای بالا!!!راستی اینقد دوست داشتم موهام شبیه این فیلمه بود!!!

یعنی خیلی!!!


کلیک 

نظرات 5 + ارسال نظر
یلدا شنبه 25 اردیبهشت 1395 ساعت 22:10 http://yaldapaeez.blogsky.com/

خانمِ لوبیا دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 ساعت 15:49 http://khanoom-loobiya.blogsky.com

وای موهای جومونگ ! یه لحظه موندم جومونگ چی میگه این وسط ! هوم.. واقعا خوبه . الان باور میکنم!
نه من کلا تلوزیون نگاه نمیکنم
ولی من بازم نمیخوام قبول کنم همچین مویی رو واسه پسرا !! یعنی چی اصن معنی نمیده ! نمیخوام اصن !
پسرای فامیلمون مژه هاشون چهاربرابر مژه های من بلنده و من کلی حرص میخورم ، دیگه اگه موهاشونم این مدلی بود خودمو میکشتم !
یعنی دیگه کسی نیست که عاشق خم گیسوی مواج بشه ؟! یعنی فقط موی صاف مد شده ؟! یعنی برم موهامو پلاتینه کنم ؟؟!!!
ولی موی مواج هم خوبه . انقد شعر و آهنگ واسش هست ! مثلا معین میخونه « کنارم هستی و انگار همین نزدیکیاست دریا . مگه موهاتو وا کردی که موجش اومده اینجا ؟! » یا رستاک میخونه « موهاش دریا بود . دنیامو زیبا کرد . فهمید دیوونه م . موهاشو کوتا کرد » الان شعر های شاعر های قدیمی رو یادم نمیاد وگرنه مینوشتم !


حدس میزدم تا اسم علی شمس رو بخونید ، ذهنتون میره سمت آهنگای قدیمی و داغونش !!!
اهنگ پارتی ارواح به شدت اسمش واسم اشناست ولی هرچی فکر میکنم یادم نمیاد چی بود کدوم بود ! الان دیگه در اون حد نیس ! یکم پیشرفت کرده . این اهنگا رو بیشتر به خاطر صدای مهدی جهانی معرفی کردم . تازه کشفش کردم صداش عشقه اصن جذااابه . اگه علیشمس رو ازشون حذف کنه خیلی خوب تر میشن !! ولی خب همینجوریشم باحاله . تنوع داره !

خوش به حال پسره!چه کیفی میکرده و شمام چه حرصی میخوردی؟الان موی صاف مده!

چقد رو موو نوعش تو شعرا دقت کردی!دمت گرم ": )
--------------------
امشب پارتی ارواحح همه جن و پری دا. ف من شاخه ...

هاع!خوبن همشون.راستی نظرت درباره پست بالایی چیه؟

خانمِ لوبیا یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 23:22 http://khanoom-loobiya.blogsky.com

عاغا یه نکته ! اون آهنگ ( عشقت که باشه ) رو اگه خواستین دان کنید حتما با همون بوت تلگرام دان کنید ! الان رفتم سایت نکس وان موزیک گوش کنم ، اصن یه ریتم دیگه بود نچسبید ! :/ :))

تنکس!نکته ظریفی بود.

خانمِ لوبیا یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 23:09 http://khanoom-loobiya.blogsky.com

اسکرین شاته خیلی طبیعی به نظر نمیرسه ! یعنی انگار دو نفر هماهنگ کردن همچین پیامایی به هم بدن ! آخه مگه میشه یکی اطلاعاتش در این حد باشه !!! باورم نمیشه !

موهای خودتون اونجوری باشه ؟! به عنوان یه پسر ؟! بازم باورم نمیشه ! :))

آهنگای علیشمس و مهدی جهانی رو هم اگه نشنیدین ، دان کنید . مخصوصا ( فوق العاده ) ( عشقت که باشه ) ( آروم آروم )
( عادت کردم ) و ( من که آدم بدی نبودم ) هم خوبن ولی فازشون از اینا جداست !
از سامی بیگی و حسین تهی هم ( با من میرقصی ) رو اگه نشنیدین دان کنید
واسه دانلود راحت تر آهنگ هم میتونید از یه بوت تلگرام استفاده کنید
@melobot
معروف و مطمئنه . نگران هک و اینا نباشید !

آره یه سری اضافات روی عکس انجام شده اما دور از عقل نیست اینکار انجام شده باشه . چرا سونگ ایل گوک!جومونگ نگاه نمیکنیا!

از علیمش فقط اون رپ هاش رو یادمه اگه اشتباه نکنم .پارتی ارواح برای علیشمش بود؟

ممنون بابت معرفی .چشم دان میکنم.

صفا یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 20:49 http://shaboroozema2nafar.blogfa.com

امان از دست این دختراااااا....

کلی خندیدم.

منم اولین بار خیلی خندیدم ولی منم کم سوتی ندادم و خیلی ها هم به من خندیدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد