ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ما میتوانیم دیگر شعار نیست!

===================================


صدای کوتاه تلوزیون بود که از در خانه پیچیده بود که ناگاه خبری را گفت که جلب شدم به سمتش رفته و اخبارش را دنبال کنم . میگفت توانسته بودند در زمین خشک و بایر که محصولی بهعمل نمی آمد کشاورزی کرده و گندم پرورش دهند!اولین نیاز غذایی مردم هر کشوری.با کمترین هزینه آب و با کمک شرکت های دانش بنیان.


خواستم بپرم بغلش و بگویم دمت گرم با غیرت ها ، چند جوان بودند که باور داشتند این کار شدنیست و ازتلاش دست برنداشتند.یاد داستان ایران  می افتم که از دوستانم دعوت کرده بودند ایران 10 سال بعد را چگونه می بینند و امروز انگار به واقعیت پیوسته اند .دوست دارم آنها را بصورت داستان صوتی در آورم ، بهترینش را . 


نظرتون درباره این ایده چیه؟

دوستانم ، میتوانم روی کمک تک تک شما حساب کنم؟برای اینکه اونها به صوت دربیان؟


پست ها و داستانها رو بزودی لینک میکنم .


آرمان شهر من ( کلیک ) 

این پست در تاریخ پنج‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1393 و پس از یک فراخوان عمومی انتشار یافت!


***

بعدا" نوشت :

متاسفانه بخاطر از بین رفتن ارشیو بلاگفا متن کاکتوس و زینب عزیز در دسترس نیست و همچنین بخاطر اینکه وب قبلیم رو غیر فعال کردم میتونید و اینکه ممکنه دوباره بلاگفا بازی دربیاره اونها متن آرمانشهر ها رو در صفحات بلاگ اسکای کپی کردم اتا به راحتی در دسترس باشه.


آرمانشهر آبان عزیز ( کلیک )


آرمانشهر - سارای عزیز ( کلیک ) 


آرمانشهر - پانورامای عزیز ( کلیک )


آرمانشهر - فافی عزیز ( کلیک )


آرمان شهر ماه بانوی عزیز( کلیک )


***


بعدا" بعدا" نوشت :

دوست دارم اون مطالب شبیه داستان صوتی پایین باشه ک

کلیک 

===================================

نظرات 8 + ارسال نظر
سپیده 21 دوشنبه 3 خرداد 1395 ساعت 08:30

امیر عزیز
سلام
امیدوارم که حالت خوب باشه
تولدت رو تبریک میگم مهربون
روز تولدت جوریه که آدم یادش نمیره
من خودم به شخصه آزادیه خرمشهرو
با تولدت یادم میاد

(نپرس از چراییه یهویی رفتن ...متاسفم )

سلام
خیلی ممنونم و مرسی
ممنونم که یادت بود

کاش حالا یه میل از خودت میذاشتی
راستی بچه هایی که دیگه تو نت نیستن و اینا با هم از طریق تلگرام در ارتباطیم حالا شاید یه کانال هم زدم بعدا" پست هم رو و یه سری چیزای دیگه رو اونجا هم گذاشتم

بازم ممنونم
یه عالمه تشکر

کاکتوس یکشنبه 2 خرداد 1395 ساعت 19:07

ﻣﯽ‌ﺧﻮﺍﺳﺘﻢ ﺯﯾﺒﺎﺗﺮﯾﻦ ﮐﻼﻡ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯾﺖ ﺑﻨﻮﯾﺴﻢ ﺍﻣﺎ ﭘﻨﺪﺍﺷﺘﻢ ﺳﺎﺩﻩ ﻧﻮﺷﺘﻦ ﻫﻤﭽﻮﻥ ﺳﺎﺩﻩ ﺯﯾﺴﺘﻦ ﺯﯾﺒﺎﺳﺖ تولدت مبارک

عزیزم ": )
مرسی که یادت بود

کاکتوس یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 14:13

یه کلیپ هست سخنرانی ملک عبداله پادشاه اردن به اسمسلمان بودن به این معناست
ببین احتمالا خوشت بیاد

این اسمسلمان چیه؟درباره چیه؟سرچ کردم ولی چیزی پیدا نکردم.

کاکتوس یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 14:03

سلام
متن اهنگ رویایی یاسر بی نامو گذاشته بودم
متنش طولانی نمی تونم بزارم اینجا
موفق باشی

چرا نمیتونی بذاری؟

اگه طولانی بود خب 2 پارتش کن در ارسال.

زینب جمعه 17 اردیبهشت 1395 ساعت 23:13 http://roozoroozegareman.blogfa.com/

سلام آقا امیر
چطوری؟؟؟؟
ببخشید من نبودم چند وقتی
راستش این متنه را هر چی تو آرشیوم میگردم نیست
اصن آرشیو وبلاگم یک سالش نیست
منظور این کلیپ صونیه چیه؟ یعنی صدامونو ضبط کنیم بفرستیم؟

سلام و درود بر شما
نه خواهش میکنم این چه حرفیه.

حالا بذار هماهنگ کنم خبرشو میدم.
فقط برا 2 تا از بچه ها نبود برای مابقی بودش آخه.نداریش تو ارشیو کامپیوترت جائی سیوش کرده باشی؟

موسیقیدان چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 10:39

اقا خیلی دیر رسیدم نه؟ .. شرمنده دیگه ب این پروژه نرسیدم .. نمی نویسی؟ آپی چیزی ؟
آبجی خوبه؟ خودت چ خبر؟ خوب خبر نمیگیریا کلا :|

واع!
این پست برا یکی 2 روز پیشه ها داداشم.

خوبن مرسی ": )
منم خوبم .خبر سلامتی ": )

kachi دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 ساعت 20:25

خوبه این برنامه البته بهتره فایلای صوتی مربوط به متنای احساسی یا طنز باشه که حوصله سر نره ولی بازم خب یه ار خوبه+ اونی که متن من رو خونده بود خودم نیستما یکی دیگس

میدونی اینکار برای من تازه کار باید 2-3 بار تست بگیرم ببینم کدوم و چجور بهتره اما فعلا" اون فایل صوتیه الگوئه .

عه!اکی ": )
تنکس

خانمِ لوبیا دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 ساعت 19:13 http://khanoom-loobiya.blogsky.com

خب از اونجایی که تو نظرات پست قبلی نظزم رو درباره این پست پرسیدین و منو تو عمل انجام شده قرار دادین ، مجبور شدم واسه این پست کامنت بزارم و بگم متاسفانه من کلا درباره آرمان شهر و رویابافی و تعیین اهداف و ساختن آینده و اینا هیچ نظری ندارم ، از بچگی فقط یه آرزو داشتم که اونم تو پست آخر وبلاگ خودم نوشتم ! و من الله توفیق !

نه سوگند جان منظورم اینکه یه متنی به فایل صوتی تبدیل بشه منظورم بود نه نوشتن متن مجدد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد