ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

سخت ترین کار دنیا

سلام.

من نمیدونم چرا گاهی نوشتن میشه سختترین کار دنیا!مخصوصا" یه دستی!البته طفلی دست راستم!نت خیلی کمرنگ شده و برعکسش شبکه های اجتماعی پر رنگ ولی الان اون اصن مهم نیست.جدیدا" ما در شهرمون یه معضل جدید داریم!حیوان خانگی.از اون سگ های کوچولوی فانتزی که بغلش میکنن و کلی ناز و نوازش.با یه پاپیون دور گردنشون و دخترم و پسرم بهشون گفتن و اصن یه وضعی.


چند روز پیشا بود رفته بودم دم یه مجتمعی یه خانمی سگش رو اورده بود بیرون قدم بزنه یه سگه دیگه اومده بود هی میخواست نزدیکش بشه این خانمه هی داد میزد بادخترم کاری نداشته باش ، برو اونور!اصن هر کی ندونه فک میکنه چه خبره!


راستی چی شده که سگ داشتن الان فرهنگ شده و نسبت کودک به سگ 5 به 1 هست ، حالا نسبتش اصن مهم نیس ولی دیگه کم مونده سگ رو بزارن تو کالسکه جای بچه و این علاقه ای که اینا دارن اصن بعید نیس.خدا رحم کنه.




نظرات 4 + ارسال نظر
Adam-Barfi پنج‌شنبه 13 خرداد 1395 ساعت 22:43 http://adam-barfi.blogsky.com

سگ رو بزارن تو کالسکه جای بچه !!!

+ اون وخ سگ تودلش میگه : همه چی آرومه من چقد خوشبختم !!!

سلام. به وبلاگم خوش اومدی ": )
این وضع پیش بره هیچ بعید نیس

=========================
اومدم به وبلاگتون سر بزنم حذف کرده بودی که!!!!

مسافر پنج‌شنبه 13 خرداد 1395 ساعت 17:39

حیوونا به خصوص سگ که خیلی هم باوفاس، به حرف صاحباشون گوش میدن! یعنی مخالفت نیس تو کارشون . تابعن. هر چی بدی میخورن. هرروز هم هی نمیگن اینو بخر اونو بخر. تا آخر عمر هم کنارت می مونن و نمیذارنت خانه سالمندان. وقتی بهشون غذا میدی با اشتیاق میخورن و نه با غر غر . وووووو
خلاصه دلایل زیادی هست که داشتن حیوونا رو ترجیح میدن و کم کم تبدیل میشه به فرهنگ.
این بود نظر من!

و بعضی از خانواده ها با داشتن بچه 4-5 ساله ، سگ هم دارن از همون مدلی که گفتم و الان انگار کلاس داره!

دلیل شما درست ولی حالا غیر اون نصف شبی سگه پارس میکنه حالا طفلک همسایه اش چی میکشه!

مسافر پنج‌شنبه 13 خرداد 1395 ساعت 17:35

هنوز دستت درد داره؟

نیمه ابری ، تمام ابری با درد متراکم!
چیزی نیس ": )

مسافر پنج‌شنبه 13 خرداد 1395 ساعت 17:34

کلا از هر نوع حیوان خانگی متنفرم!

ولی من دوست دارم "همستر" داشته باشم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد