ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

2 زن!

دیشب خواب عجیبی دیدم و خیلی تعبیرش رو نفهمیدم!البته امیدوارم ربطش ندید به خردادی بودنم ها!


من خواب دیدم که یه جا هستم با 2 تا مـ.ـعـ.ـشوقه ، از گذشته ای که داشتم هیچی یادم نمی اومد ولی اونا کلی تعریف میکردن که اره تو خوب بودی باهامون و خودشون هم همو میشناختن و داشتم تو خواب فکر میکردم یعنی اگه همزمان با هرجفتشون ازدواج کنم و همه چیز 3 تایی بشه زندگی چطور میشه؟


بعد از ازدواج هم اینا مثل قبل صمیمی می مونن ؟

نظرات 3 + ارسال نظر
ماجراهای خواستگاری پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 ساعت 18:56 http://majerahayekhastegari.blog.ir/

نه این اشتباهو نکن که خیلی بزرگه
حالا فعلا یکیشو بگیر دومی پیشکش

سلام
اخه مشکل اینجاس که گفته بودن شرط ازدواجشون این بود که با هم باشن که میشه ازدواج 3 نفره!

مسافر دوشنبه 17 خرداد 1395 ساعت 10:34

آره.انقدر صمیمی می مونن با هم که میشینن نقشه ی نابودیتو میکشن
بنده ی خدا ! دو پادشاه که در یک اقلیم نگنجن شما انتظار داری دو تا خانم در یک خونه بگنجند؟؟ اون هم با صلح و صفا

ولی اون 2 تا خیلی با هم صمیمی بودن!مگه میشه ؟

آنا شنبه 15 خرداد 1395 ساعت 09:39 http://cafeteria.blogsky.com

اول فکر کردم متن را یک زن نوشته است.
فکر نکنم زیاد به خردادی بودن ربطی داشته بود. بیشتر مردها از این رویاهای دور از دسترس که خیلی هم برای سلامتیشون خوب نیست، دارند.

سلام ": )
به وبلاگم خوش اومدین
حرفتون صحیح ولی موضوع اینه که الان اوون 2 تا تصمیم گرفته بودن با من هم بازدواجن!ازدواج 3 نفره!خرید 3 نفره!همه چی 3 نفره!اصن چه شود!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد