ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

راست یا دروغ؟

پیرو صحبتی که تو کامنتا با دوست خوبم یا شل عزیز شد لازم دیدم این پست رو بذارم ، خودتون قضاوت کنید وقتی اینهمه خبر رو میشنوید چه حسی پیدا می کنید.


خبر 1 :

اعترافات سفیر سابق ایران در عربستان : حدود 20 25 سال پیشه اعلامیه ای داد کشور عربستان از طریق یکی از خیرینش که زوج های جوانی که تازه ازدواج کردند بین هفته اول تا هفته سوم از ازدواجشون میگذره ما دعوتشون میکنیم به مکه با هزینه ما !! ما فهمیدیم داخل اتاق های عروس و دامادها دوربین کار گذاشتن ...


خبر 2:

سخنرانی خانم الماسی که به مجلس دهم راه یافته( نماینده کنگان و عسلویه )
 لطفابخوانید خیلی زیباست
ترکونده امام جمعه ها رو:
جناب آقای روحانی رئیس جمهور محترم : شما امانت دار این مردم بخت برگشته هستید که میبایست از این امانت پاسداری و صیانت کنید . پس چگونه اجازه میدهید اموال این مردم به بهانه کمک به مردم فلسطین آن هم ارقام بسبار بالا به تاراج رفته و سکوت اختیار نموده  و خودرا به بی خبری میزنید ، اینها همان عربهای فلسطینی هستند که خونهای اهدائی مردم ایران را به جرم شیعه بودنشان پس فرستاند...


حبر 3:
امروز بابک زنجانی درمصاحبه باخبرنگاران گفت میخواهد باپرداخت 200میلیون به تک تک هموتنان خود ازمردم شریف ایران همایت کند

خبر 4:


نظرتون راجع به این خبرها چیه؟خبری که نمونه اونها تو گروه ها و شبکه ها میاد ، بعضی هاشون هم با عقل جور در میاد؟سریع قبول می کنید؟بعضی از خبرها مستندات هم داخلشون نقل شده!



 

اما همشون دروغ رسانه ای بیش نیستن.بعضی هاش با یه سرچ ساده میشه به کذب بودنش پی برد و الان هم سایت شایعات بعضی از این اخبار رو مستند کذب بودنش رو معلوم ومشخص میکنه . مثل


خبر1:

پاسخ شایعه 

اون آقا مجهوله اصن


خبر 2:

کی گفته فلسطینی ها خون ایرانیها رو قبول نکردن؟همین الانش جالبه این وهابی ها به ایرانی ها میگه اوناناصبی هستن به سنی ها میگن اونا شیعه هستن . هر  طرف از اونا بدشون بیاد . کی به کیه ؟

پاسخ شایعه 


خبر 3:

خدائیش این خبر اونم تو این اوضاع اقتصادی جز باعث بدبینی به مسئولین میشه ؟ یکی لنگ 1000 تومان توماهه حالا بخواد بهش 200 میلیون بدن میتونید تصور کنید چقدر خوشحال میشه و با خوندن ادامه خبر چی حسی نسبت به مسئولین پیدا میکنه و بهشون بدبین میشه؟

پاسخ شایعه


خبر 4:

من واقعا" چی بگم؟توماجرای کشتار ایرانی ها توسط اعراب و اون کینه ملیتی در اون زمان در شرایطی که امام علی ع تااونجا که میشد حسنین رد و در کنار خودش نگه میداشت تا امامت حفظ بشه این کار جز بد بینی به امام حسین ع  نتیجه ی دیگه ای داره؟

پاسخ شایعه

***

یه فایل صوتی هم هست .آپلودش میکنم براتون میذارم ( اطلاح شد - فایل mp3 گذاشتم ) 

گوش کنید

نظرات 3 + ارسال نظر

گوش کردم
حالا اینا رو کی میگه؟گوینده ش کیه؟
خب من میگم اینا رو بیخیال
پی نون باش که خربزه آبه
آگاه شدن خوبه ولی نه اینکه زیادی حساس بشی مرتب پی این حرفا بگردی
من فقط نظرمو گفتم

اون که صد البته یاشل جان - باید پی نون باشیم.
به نظر میرسه گوینده اش ادبیات خوندهومقاله ای هم در خصوص اخر شاهنامه خوش است نوشت باشه.

حرف و نظرت درسته ": )

موسیقیدان شنبه 29 خرداد 1395 ساعت 09:27 http://tonbak76.blogfa.com

من ک کلا خیالِ خودمو راحت کردم و نه خبر گوش میدم نه چیزی می خونم .. ی مشت چرت و پرتو دارن میدن ب خوردمون ک چی .. اصن اینجوری ک می گن هم باشه .. ک چی تهش .. :|

کار خوبی میکنی.

،ایل صوتی رو که نتونستم گوش بدم ظاهرا یا درست دانلود نشد یا باز نشد
ولی راستش من اصلا دغدغه زندگیم اینایی که دغدغه زندگیه تو هست نیست پسر خوب
من فکر میکنم خیلی چیزای مهمتر الان هست که باید بهشون فکر کرد و دنبالش بود
امیدوارم تو هم سرت گرم زندگی بشه و از این افکار بیای بیرون

والا فرمتش ogg هست ، تبدیلش میکنم به mp3 براتون لینکشو میذارم.نه اینا دغدغه نیست ولی وقتی مطالب شک برانگیزی میبینی که ادم رو بدبین میکنه ایادرسته که فقط بشنوه و نا خوداگاه یه شکی تو دلش بیفته که یه روز شعله ور بشه؟

مثلا" یه مدت تحت تاثیر این طرز فکر که ایا واقعا" اینکه میریم امامزاده و مثلا" ضریح رو میبوسیم ایا واقعا" شرکه ؟ یه مدت من میرفتم امامزاده اصن دست به ضریح نمی زدم. این یه نمونه کوچیک.

شاید در جریان نباشی ولی سر ماجرای یارانه دادن دولت در مناطقی مثل بلوچستان و همونورا ، مفتی هاشون فتوا دادن که این پول حـ.ـرام است و ملت خونه زندگیشونو فروختن رفتن ازایران.

اینا یه مثالهای خیلی کوچیکه.نمیشه که ادم فقط شنونده باشه . اون فایل صوتی دقیقا" داره همینو میگه حالا برات میذارم خودت گوش کن بعد نظرتو میپرسم.

درسته چیزای مهم تری هم هست اما این چیزایی که گفتم هم بخشی از زندگی ماست مخصوصا" ادم وقتی سوریه رو میبینه که با دروغ پردازی و فریب رسانه ای ملتو انداختن بهجون هم و امنیت یه مملکت رفت هوا.الان مگه چقد تلوزیون نگاه میکنن ملت وقتی اقای نجف ززاده برمیگرده میگه مافتیله برنامه های منتقدی رو کشیدیم پایین تا دولت بودجه ما رو بده؟

البته همش این نیست یاشل ؛ من نمیدونم آیا سریال خارجی هم میبینی یا نه ، من 2 تا سریال رو خیلی جدی دنبال میکردم یکی the flash و یکی هم شهرزاد . تو فلش و سریالهای اون تیپی مطالبی رو ادم میبینه که واقعا" نمیشه به سادگی ازش گذشت.

درگیر روزمرگی شدن و اینکهدرگیر این مسائل نشداگه منظورت باشه چون شبکههای اجتماعی جزئ لاینفک شدن نمییشه بی خیال برخی شبهاتو مطالب بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد