ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

دندانپزشکی و بیمه د.ا.نا!

شنیدین طرف سوار آسانسور میشه میبینه نوشته ظرفیت 4 نفر با خودش میگه من 3 نفردگه از کجا بیارم؟حکایت این بیمه تکمیلی هم همون شده.50 نفر رو با هم ثبت نام میکنه و ثبت نام تک نداره.من الان 49 نفر رو از کجابیارم؟


چرا باید تعرفه دندانپزشکی اینقدر گرون باشه؟چرا روکش جزئ عمل زیبائیه؟اخه شعور هم خوب چیزیه ! سرباز که بودم رفتم دندامو درست کردم بعد موقع روکش گفتن زیبائیه - هزینه روکش هم 400 بود. 6 تا دندونم به طور کل فاتحش خونده شداز ته!اقای قانون گذار بیمه زیبا ، چه قانونیه گذاشتی؟


مگه همه فیش حقوقی 400 میلیونی دارن؟به فکر امثال ماها هستین؟یا فقط میگین مشکل خودتونه؟

نظرات 4 + ارسال نظر
موسیقیدان جمعه 1 مرداد 1395 ساعت 05:33 http://tonbak76.blogfa.com

پُست می خوام :(

چی بگم . فرصتش رو ندارم و حتی حال و حوصلش رو ": (

کاکتوس سه‌شنبه 8 تیر 1395 ساعت 11:44

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSl_j_XG5npmVgpd6ztHr1fNQqmerHfPyIFpIO5wBVva_6js0KeFA

موسیقیدان یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 14:53 http://tonbak76.blogfa.com

کیه بفهمه بابا :|
دندان پزشکی و دندان درد خر است :|

مسئولین که با حقوقای عالی میتونن هر ماه کل دندوناشونو از صفر عوض کنن.

اخ گفتی!

مسافر یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 13:22

برو ببین چه بدبختیا و دردها که به اسم زیبایی خارج از تعرفه ی بیمه ن
اون 49 نفر هم که چیزی نیس! ایشالا پیدا میشه

خب اخه زیبایی هست تا زیبایی.

کلی هزینه دندون کنی ولی روکش نذاری همه چیز میشه الکی ولو میلیونی خرج کرده باشی.اخه این چجور زیبائی ای هست؟

طعنه زدم به بیمه ها!قانونش خیلی مسخرس!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد