ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

عشق یک طرفه!

همه عشق ها که نباید 2 طرفه باشد!گاهی هم یک طرفه است. در واقع طرفی نیست که عشق نثارش شود پس ناچارا" یک طرفه می شود. عشق است اما برای کسی که نیست و او هم یک گوشه دنیا غرش را به جان کسی چون من می زند که هی فلانی کجایی!و من  به لطف عزیانی که از کاربرگشته اند به کار ، بی کار هستم.


خوش به حال کسانی که شلوارشان چند تاست ، کتان و لی و چند تا پارچه ای و شاید خوش به حال من که از مال دنیا به 2 شلوار کفایت کرده ام حداقل جایشان را می دانم ، جایگزین هم می کنماش. البته به خرداد ماهی بودن ربطی ندارد ، همه چیز جفت است ولی بعضی چیزها هم قرار نیست که جفت باشد . آری من و ماهایی چون من مسیر خودمان را می رویم و هیچ وقت همیدگر را نخواهیم دید ، فاصله بین من و ما دیواری است به فاصله ی فاصله ها ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد