ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ARE YOU READY TO DIE?

زندگی زیباتر است

 حتی اگر هیچوقت نرسی

 ولی بتوانی دیگران را به هم برسانی ، هر چه باشد آنها ل.الف.واو بیشتری ترکانده و تو خامی و می گویند که از نخورده بگیر بده به خورده!

هر چه نباشد یک پله جلوتر هستند!تا تو تصمیم بگیری و بروی و یک نفر را پیدا کنی و کلی وقت بگذارنی و چه و چه چه ، همان بهتر که در امر خیر شرکت کنی تا اینکه خودت فاعل باشی .


نظرات 1 + ارسال نظر
روشن شنبه 5 آبان 1397 ساعت 14:30 https://www.bistsotoon.com/

با سلام و وقت بخیر

لطفا تعرفه لینک سازی در وبلاگ تان را بفرمایید.

با تشکر

روشن

سلام.
روی چه پستی هم کامنت گذاشتید!!!

من یک وبلاگنویس هستم که حدود 7 سالی میشه مینویسیم و تو این 7 سال با خیلی از دوستان اشنا شدم و تو این مدت محو شدن بنا به دلایلی مثل ازدواج و اینا ، من اونایی رو لینک میکردم که بهشون سر میزدم و زمانی که برای همیشه رفتن لینکشون رو پاک کردم و یه پیج با لینک بک اپ گذاشتم که سالی یه بار به وبشون سر میزنم.

میبینید ، اینا دلیه نه پولی ، هزینه اش اینه که اون وب رو مخاطبش باشم که الانم شاید کل وب های فعال دوستام به 10 تا هم نرسن و من راضیم و اون یکی هایی که لینک کردم مثل دکتر ازمندیان چون نشستم پای حرف هاشون و تمریناتش رو انجام دادم و حتی ازشون پست گذاشتم.

اینجا یک وبلاگ تجاری نیست ، خونه عشق و علاقه و دلنوشته هامه و لینک ها هم سایت های مورد علاقه منه .

---------------------------------------------
اما بهر صورت ، کسی از پول بدش نمی یاد و الانم که اگه پست های اخر رو بخونید متوجه میشید . اگه پول خوبی بدید میتونم درباره پیشنهادتون فکر کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد