ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

.

آزی گفت نه!


سرمایه گذاری روی آدمها خیلی سخت شده.آدم باید یه شب . یه رووز ازدواج کنه فرداشم دنیارو بگرده عکساشم بذاره تو تلگرام و اینستا ، بهر صورت دنیا 2 روزه ، اما این حادثه 3 تا نقطه مثبت داشت.


1.من یه بار رسمی با یه نفر آدم هسته ای حرف زدم!

2.به چیزی که خواستم رسیدم.

3.فهمیدم کلا" برا ازدواج ادم باید میلیونر باشه و شرایط بالاو اینکه با شرایط فعلی اگه دنیاشو نداشت اخرتش رو داشته باشه.


شکت عشقی هم فاز نمیده.کاش اونایی مبتلا به عشق به وصال رسیده بوده باشن.دست راستشونم لازم نیست سرم بذارن.

نظرات 2 + ارسال نظر
سپیده 21 چهارشنبه 3 خرداد 1396 ساعت 02:35



سلام

کامنت تولد گذاشتن سخته"
سخته چون کنار دوستات نیستی ... و نمیدونی چجوری
بگی از این روز!

امیر جان " گل پسر همیشه مهربون
تولدت مبارکا باشه

اینکه میگن 120 ساله شی رو دوس ندارم زیاد"
من میگم: ایشاا... به آرزوهات برسی

امیدوارم حال دلت خوب خوب باشه

سلام سپیده خانم!خوبین؟مرسی ممنون که یادم بودین!

نیستین؟
ممنون که یادم بودین.
شما چه خبر ؟ پستهای منو که دیدی اخرین اخبار.شما چه خبر؟

خوبم مرسی و خیلی خوشحال شدم که یادم بودین.

مسافر چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 ساعت 00:50

آدم هسته ای؟!!

بله - گرایش گداخت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد