ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

نامه هایی به همسرم! - نامه 2

همسر و نازنیم ، سلام.

نامه نوشتن بهترین حسیه که من دارم و وقتی حس میکنم تو میخونیش ، برام خوشایند میشه.بیشتر از حرف زدن ، دوست دارم تو حرف بزنی ، من به نسبت ادم  روده درازی ام ولی خب دوست دارم تو هم مثل خودم باشی ،میدونی ، منظورم اینه کهوقتی من حرف میزنم توهم حرف ها و اعتقاداتت و نظریاتت رو بگی و نه اینکه همش منو تایید کنی ، نه ، .


همسرم ، دوست دارم درکم کنی ، و بدون که عاشقتم دیونه.

نظرات 2 + ارسال نظر
توت چهارشنبه 17 خرداد 1396 ساعت 03:21

نه منظورم یه چیزه دیگه است

اکی - چی بوده ؟

راستی نگفته بودین وبتونو به روزه!

توت سه‌شنبه 16 خرداد 1396 ساعت 16:25

شما مردها موجودات عجیبی هستید

چرا ؟

ببین اگه بحث روده درازی و اینا هست ، بعضی دخترا بی زبونن و باهاشون حرف بزنی میگن چقد حرف میزنی
بعضیا هم نه تعبیرشون این نیست و در و تخته جور شدن دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد