ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ماجرای عشق آقای "ص" و خانم "الف" چی بود؟

به نقل از خبرگذاری محلی ، بعد از خواستگاری غیر رسمی و حضور صادق و بستگان ایشان در منزل آزیتا اینا و صحبت یک ساعت وخورده ای ، ایشون گفتند که جواب ایشان نه می باشد.



نظرات 2 + ارسال نظر
کاچی دوشنبه 22 خرداد 1396 ساعت 12:06

تو عنوان اسمارو عوض کردین ولی تو متن نه!

در واقع آره. دیدی تو سایت های خبری می نویسن قضیه فلان چیز چی بود ؟ منم دلم گرفته بود اینو پست کردم تو سایت.بعد فردائیش همین عنوان رو تو گوگل سرچ کردم متن این پست وب من رو گذاشته بودن اونجا.به مامان اینا گفتم کلی خندیدیم ولی بهم گفتن عنوان رو عوض کن.منم گفتم باشه.

بخاطر همین تیتر رو عوض کردم. در ثانی تو پست های قبلی اسامیشونو زیاد گفتم.مهمم نیست.

کاچی یکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت 12:35

ایشالا به زودی به عروس رویاهاتون میرسید و خبرشو اینجا میگید : )

تشکرات ": )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد