ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

خداجون عاشقتم!

اول اینکه سلام!
عیدتون مبارک - الان خیلی خوشحالم - دلیلش رو دقیق نمی دونم - اما نا دقیق چرا! میدونم

گمونم فهمیدم چطور میتونم ایده آرمانشهرم رو تحقق ببخشم .


واقعا" حیف از این روزگار که دوستان خوب وبلاگی و شبکه های اجتماعی ولش کردن یا اونایی که مزدوج شدن 

امیر موند و حوضش و اون دوست اول وبلاگی من یعنی گلابتون بانوی عزیز



نظرات 3 + ارسال نظر
توت دوشنبه 27 شهریور 1396 ساعت 21:17

خب اخه بنظرم اقایون خیلی از این جور فعالیت ها دوست ندارند که همسرشون داشته باشه

اما به نظرم این شبکه های اجتماعی هم دورانی دارن ، بعضی ها اولش که میان نسبت بهش عطش زیادی پیدا میکنن ، مثل تشنه ای که مرتبا اب دریا که شوره رو بخوره و مرتب تشنه تر میشه یا یه همچین چیزی اما بعدا" میبینن که واقعا" خبری نیست

من یه اینستا دارم با 170 تا فالور و 75 نفرم رو هم الکی مثلا" فالو کردم اما واقعا" چند نفرشونو میشناسم ؟ هیچکی - البته اون یکی ایسنتا رو میگم که کاری هست ، اما شما ببین بعضیا میلیونی فالور دارن ، یه نگاه بندازین به بازیگرای فیلم هری پاتر ! یکی شون که تعدا فالورهاش از جمعیت کل آلمان بیشتره! خب که چی

بعضیا جو گیرن و دوست دارن که بشن شاخ ایسنتا و شبکه های اجتماعی - یکی مثل دنیا جهان بخت چجوری معروف شد ؟ از طریق همین شبکه ها

شاید یه اقا بتونه به خانمش بگه که دوست ندارم مخاطبین اینستات اقا باشن ولی اگه جنبه نداشته باشه حتی اگه مخاطبینش خانم هم باشن شورش رو به فجیع ترین وضع در میارن

---------------------
بگذریم ، شما وب فعالت کدومه ؟ ترجیح میدم که برگردم به وب نویسی و دستامو بهشون ورزش بدم .

توت یکشنبه 26 شهریور 1396 ساعت 21:45

باید علت نبود کسایی که ازدواج کردند رو توی اقایون بنظرم جستجو کرد
اگه خودت همسر داشتی
چقدر بهش دسترسی میدادی

غیر از ماهواره که نمیگرفتم مابقی انتخابش دست خودش بود.
الان گلابتون بانو اولین دوست وبلاگی 6 سال پیش منه که هنوز هست و الان یه گل دختر یکی دوسال و یه پسر 5-6 ساله داره.

ادما خودشون راهشونو انتخاب میکنندکه باشن یا نباشن البته همشون هم متاهل که نبودن مثلا" خانم هشت پا 6-7 ماه اول وب نویسیم وبشو جمع کرد - گمونم دانشچو هم بود ولی بقیه هم بهانه های خودشونو داشتن اما عمده دلیلش گمونم این بود که نوشتن سخته و باید توئیت گذاشت یا ویس داد یا عکس گذاشت البته پکیدن بلاگفا هم بی دلیل نبود اما اینا همه اش بهانه است.

حالا من ونموقع که با ازی رفتم صحبت کردم حد فاصل اون یه هفته به این فکر میکردم براش رایتل بگیرم تصویری صوبت کنیم یا صوتی - 1000 دقیقه مکاله درون شبکه داره.

اگه خودم همسر داشتم که گمونم باید همونموقع نظر میدادم !که ندارم ولی عاطی که الان اینستا داره ازی هم سرچ کرده بودم تو یه انجمن خیلی قدیمی فقط نوشته بود کجاها درس خونده .

سمیرا شنبه 18 شهریور 1396 ساعت 15:08

چ خوشحال
ای ول

چه نظر سریعی
عیدتون مبارک
ممنون از نظرتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد