ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

پست ثابت

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت دوستان عزیز وبلاگی

دوستان من از شبکه های اشتباهی خسته شدم و تصمیمم اینه که وب نویسی رو برگردم و ادامه بدم ، اگه شما هم تک و توک تو وب فعالین و همچنان می نویسین به من اطلاع بدین ، از دوستانی که قبلا" لینکشون کرده بودم ، فقط دوستان زیر هستن ، اگه شما همچنان فعالین ولی اسمتون نیست لطفا" اطلاع بدین. با تشکر زیاد و این صوبتا


گلابتون بانو


کاچی شون اونا


مسافربانو


یلدا بانو


فاطیما 


مهتاب بانو


مریم بانو 


یاشل 


سوگند بانو


کاکتوس عزیز


توت

نظرات 1 + ارسال نظر
Baran دوشنبه 10 مهر 1396 ساعت 08:43 http://haftaflakblue.blogsky.com/

سلام و درود برشما .
خوش برگشتین و ایام تان نکو...:

همچنین سلام بر شما
ممنون و مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد