ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

شفاگرفتن دختربچه نابینا در بین الحرمین

شنمی دونم تا چه حد اخبار رو دنبال کردین ، یا اصن اخبار این رو اعلام کرده یا نه ولی همین چند روز پیش بود که تو بین الحرمین کربلا یه دختربچه کور نابینا و معلول شفا گرفت ، شاید این برای ماهایی که از کرامات و لطف اهل بیت زیاد شنیده باشیم اصن چیز عجیبی نیست و حالا و تو پخش های زنده تلوزیونی از این اتفاقات زنده برای ما جدید و جالب باشه اما در اصل اتفاق تاثیری نداره ، این خاندان خیلی کریم هستن خیلی با معرفتن ، خیلی دوست دارم برم کربلا یا اربعین یا اول اذن کربلا رو از امام رئوف هشتم بگیرم و برم.





فیلم مصاحبه با خانواده دختر شفا گرفته ( آپارات ) ( کلیک )

نظرات 5 + ارسال نظر
محمدهادی دوشنبه 22 آبان 1396 ساعت 18:52

سلام.خوبید شما؟یه جوان 30ساله هستم چندین سال قصد دارم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکلات مالی نمی توانم ازدواج کنم اگر امکانش هست به من کمک مالی کنید تا ازدواج کنم ممنون.شماره تماس 09033052928.
شماره عابربانک ملی(6037997213792667 )قربانی هستم.متشکرم.الله وکیلی اگر ناچار نبودم این پیام نمیدادم

کاکتوس سه‌شنبه 11 مهر 1396 ساعت 14:17

راستش هیچ وقت خیلی برام رفتن مهم نبوده،
همیشه امام حسین خیلی برام خاص بوده
حاجتما رو ازش خواستم و گاهی هم ....
برای همین هیچ وقت مهم نبوده تا اونجا برم
نمیدونم ولی هیچ وقت رفتن کربلا رو نخواستم
،بازم ممنون

اما بازم حال و هوای اونجا کجا و فضای معنوی و مذهبی هیئات کجا
زیارت امام حسین خیلی توصیه شده
انشالله قسمت همه ما بشه

کاکتوس دوشنبه 10 مهر 1396 ساعت 22:13

پسر خالم میگفت
یه روزی داشتم ماشین دوستمو درست میکردم
گفت ماشینم. زود درست کن می خوام برم کربلا
دلم یهو خیلی شکست ،همونجا بود که قسمت شد با همون بنده خدا رفتم کربلا
اگر انقدر دوست داری بری دعا می کنم هرچه زودتر قسمت بشه ...امین

ایشاله قسمت همه حاجت مندها و اونایی که دوست دارن برن بشه
کاکتوسی ایشالله قسمت شما هم بشه عزیزم

گلابتون بانو دوشنبه 10 مهر 1396 ساعت 16:44 http://golabatoonbanoo.blogsky.com

سلام
عزاداری هاتون قبول. ان شاالله به زودی زیارت کربلا قسمتتون بشه.

سلام - ممنونم هممچنین عزاداری های شما
تی+ راسخیلی وقته که منتظر حضورتون تو وبلاگم بودم
ممنونم
همچنین قسمت شما

مسافر دوشنبه 10 مهر 1396 ساعت 12:25

من دیدم فیلماشو. الهی همه بیماران رو خدا شفا بده.
میدونین که برات کربلا رو امام رضا میده؟ اگر بتونین بیاین مشهد که فبهاالمراد.وگرنه از همون دور هم فقط از امام رضا بخواه که کربلا روزیتون بشه ان شاالله

سلام
انشالله که همینطور باشه ، برای مریضا دعا کرده بودم اون ایام
خیلی دوست دارم برم هر چی قسمت باشه ، یا اینوری یا اونوری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد